کد مطلب: ۴۲۹۵۵۳

آخرین وضعیت جاده هراز

آخرین وضعیت جاده هراز

محور هراز که بر اثر بارش برف شدید مسدود شده بود، دقایقی پیش بازگشایی شد و تردد در آن امکانپذیر است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علیرضا قدمی، رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: محور هراز از ساعت ۴ و ۳۰ بامداد امروز به علت بارش سنگین برف و بوران تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی به ایسنا گفت: دیگر محورهای مواصلاتی باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

رییس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی و لغزندگی سطح جاده‌ها، تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

اما دقایقی پیش سیاوش محبی، فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر تردد در جاده هراز و فیروزکوه جریان دارد و خودروهای برف روب از شب گذشته برای بازگشایی مسیرهای برفی در حال فعالیت هستند.

وی در عین حال از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر، زنجیر چرخ ، تجهیزات زمستانی، پوشاک گرم و غذا را حین عبور از مسیرهای کوهستانی و محور هراز به همراه داشته باشند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: خودروهای سواری در محور هراز تردد دارند اما از ورود خودروهای سنگین به این مسیر جلوگیری می‌شود.

محبی گفت: با توجه به کاهش دما و بارش شدید برف، تمام دستگاه‌های خدماتی و امدادی در آماده باش کامل هستند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

وی با اشاره به محدودیت تردد در روز جمعه ۲۵ بهمن، اظهار داشت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۲۵ بهمن جاری الی ۲ بامداد روز بعد(شنبه) از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۵ الی ۲ بامداد محدوده آب اسک به رودهن (محدوده مشا)یکطرفه خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.