کد مطلب: ۴۸۴۰۹۷

زنگنه:

هرگز وارد کار دولتی نخواهم شد

هرگز وارد کار دولتی نخواهم شد

وزیر نفت با بیان اینکه تلاش کرده ایم سوخت مردم به موقع تامین شده و مواد اولیه تامین شود، در مورد احتمال نامزد شدنش برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بازنشستگی سیاسی معنا ندارد، اما با اتمام این دوره خود، هرگز وارد کار دولتی نخواهم شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیژن زنگنه وزیر نفت امروز در حاشیه مراسم اهدای ۱۴۱ دستگاه کمک تنفسی ویژه بیماران کرونایی، در جمع خبرنگاران در مورد احتمال نامزد شدنش برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بازنشستگی سیاسی معنا ندارد، اما با اتمام این دوره خود، هرگز وارد کار دولتی نخواهم شد.

زنگنه اظهار کرد: خوشحالم که امروز وزارت نفت به رغم مشکلات مالی توانست در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود ۱۴۱ دستگاه ونتیلاتور را یه مناطق نفت‌خیز اهدا کند. ما همیشه خودمان را در کنار مردم احساس می‌کنیم.

وی افزود: اکنون نیز تمام تلاش خود را برای تولید نفت گاز و مواد پتروشیمی و همچنین حفاظت از جان کارکنان و مردم انجام داده ایم.

وزیر نفت با بیان اینکه تلاش کرده ایم سوخت مردم به موقع تامین شده و مواد اولیه تامین شود، گفت: در جبهه‌های مختلفی در نبرد هستیم و فشار مضاعفی بر ما وارد می کنند. مردم بدانند دشمنان هیچ رحم و علاقه ای به ملت ایران ندارند؛ این جنایت علیه بشریت در شرایط کرونا است.

وی با بیان اینکه همکاران ما در دوران کرونا افزون بر اینکه با فداکاری، سوخت مورد نیاز مردم را تامین کردند، مواد اولیه مورد نیاز کالاهای بهداشتی را نیز تامین کرده اند، تصریح کرد: ما در جبهه‌های مختلفی در نبرد هستیم، شدیدترین فشارهای تاریخی را بر ما وارد می‌کنند.

زنگنه با بیان اینکه ما افزون بر مشکلات شدید اقتصادی با بیماری کرونا نیز روبه‌رو هستیم، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مردم در رعایت پروتکل‌ها که در صنعت نفت سختگیرانه اجرا شده و خوشبختانه اثربخش هم بوده از این بلای عالم‌گیر عبور کنیم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نه بابا تورا به خدا بیا دوبار قبول کن و دوباره سی سال دیگه …..
    چقدر رو داری تو بابا
    سن پدر بزرگ بابای من داری باز هم می خواهی بیای کار دولتی و وزیر بشی

  • ناشناس

    الان مگه شغلش ازاده؟
    لوده