کد مطلب: ۵۲۶۷۰۸

ایران خودرو به شرکت کنندگان در قرعه کشی هشدار داد

ایران خودرو به شرکت کنندگان در قرعه کشی هشدار داد

اولین قرعه کشی ایران خودرو در سال ۱۴۰۰ برگزار شد و در پی آن این شرکت درباره احتمال سوء استفاده و کلاهبرداری از متقاضیان خودرو هشدار داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سودجویی و کلاهبرداری‌هایی انجام شده به بهانه قرعه کشی ایران خودرو تا جایی پیش رفته که واکنش این شرکت را در پی داشته است و این خودروساز با صدور اطلاعیه‌ای به مشتریان هشدار داد فریب کلاهبرداران را نخورند.

بر اساس این اطلاعیه، متقاضیان خرید خودرو از گروه صنعتی ایران خودرو باید ثبت‌نام در قرعه کشی ایران خودرو و تمامی مراحل مرتبط را صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دنبال کنند.

در این اطلاعیه تصریح شده است، کلاهبرداری‌هایی با دستاویز قرار دادن برنامه فروش شرکت ایران خودرو از طریق قرعه کشی در فضای مجازی شکل گرفته است که بر اساس آن‌ها بعضی افراد و یا شرکت‌های کلاهبردار و سودجو، با معرفی خود به عناوین مختلف به عنوان نماینده شرکت ایران خودرو دست به فریب متقاضیان و سودجویی از آن‌ها می‌زنند.

این کلاهبرداران با طرح بهانه‌ها و موضوعاتی مثل ویرایش اطلاعات مشتریان، صدور و تحویل کارت سوخت، امکان فروش اقساطی خودرو، قرعه‌کشی و ثبت‌نام خارج از نوبت، واریز وجه جهت ثبت‌نام و شرکت در قرعه‌کشی، فروش فوری محصولات خارج از فرآیند قرعه‌کشی و یا عرضه محصولات ایران خودرو با قیمت‌هایی اغوا کننده به دلیل پایین بودن مدل خودرو سعی در سودجویی و کلاهبرداری از متقاضیان محصولات ایران خودرو دارند.

ایران خودرو ضمن تاکید بر ارسال پیامک‌های مربوط به ایران خودرو از طریق سر شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰، تصریح کرد که چنانچه از هر سر شماره دیگری به نام این شرکت برای متقاضیان پیامک ارسال شود، کلاهبرداری است.

این شرکت تاکید کرده، در ثبت‌نام اولیه بخشنامه‌های فروش برای شرکت در فرآیند قرعه کشی، هیچ‌گونه وجهی از متقاضیان دریافت نمی‌شود و مشتریان صرفا پس از حصول اطمینان از برنده شدن در قرعه‌کشی، از طریق میز کار سایت فروش ایران خودرو می‌توانند نسبت به واریز وجه به حساب شرکت اقدام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حامد

    این واقعیت داره،نزدیک پنجاه تومن میگیرند و واقعا هم اسمت در میاد.ایرانخودرو خودرو هاشو میده به دلالی که ۱۵ میلیون بیشتر از نرخ فروش عرضه پول میده.گواه و مدعای این امر هم فروش خودرو در بازار آزاد با سند آماده و آزاده،چطور من باور کنم طرف تو قرعه کشی خودرو برنده شده و در حالی که سندش گرو ایرانخودروس تا یه سال،ولی داره سند به نام خریدار میزنه؟

  • ناشناس

    خدا به فریاد مردم برس. همین

  • مشتاق

    وقتی توضیح درستی از چگونگی وجود یک هزار پا مکتوب میشود مورد تایید نیست بیخیالش شما راست میگی

  • مشتاق

    هیچ نظری ندارم

  • ارمین

    اگه فقط یه سال نمی خریدن یعنی فروش شون
    نزدیک به صفر میشدبخدا ،فله ی می دادن به مردم زیر قیمت ،حالا تورم میره
    بالا درصد کمی میرن سراغ ماشین اونم برای دپو و گرون
    فروشی
    ملت بهم رحم نمی کنن
    ماشین مثلا تیبا ۲ ،،با قیمت ۹۵ میاد بیرون بازار میدن ۱۳۰،۱۵۰
    خب چرا همون نمایندگی نمیاد بده ۱۰۰ ،۱۱۰ ،،مردم حتمان باید
    از دلال بخرن

  • ناشناس

    شهامت داری درج کنب؟کلاهبردار لزرگ؟خود شرکته

    • ناشناس

      هیچ شکی نیست

  • ناشناس

    ای کاش ایران صنعت خودرو نداشت و مثل کشورهای عربی بودیم

    • ناشناس

      هه والاه

  • ناشناس

    من‌هر‌بار‌شرکت‌میکنم‌ولی‌برنده‌نمیشم
    مشگل‌کجاست؟؟؟راهنمایی؟؟؟

    • ناشناس

      عزیزم شانسیه منم فکر میکردم یه جایی مشکل هست که هربار شرکت میکنم برنده نمیشم تا اینکه بالاخره برنده شدم ایشالا که شما هم برنده میشی

    • ناشناس

      ماشینا رو خودشون ور می دارن به قیمت بالا می فروشن

  • Kamel

    باسلام بنده سه روز تمام سعی کردم ثبت نام کنم با دستگاه موبایل خودم نتوانستم ادامه بدهم یعنی کد نهایی را قفل کردند تمام مشخصات گرفت ادرس و همه چی .. الا کد نهایی میگن شماره تلفن شما همخوانی نداره .. کد ارسال کردیم هی علکی یه چی مینویسند

  • ناشناس

    واقعا ملت نمیدونم چی فرض کردن من خودم ۱۰ تا مدرک دارم برای نمونه که نشون میده تمام ماشینا به آشناهای مدیرعامل های ایران خودرو رسیده بعدشم فروختن بدون هیچ مشکلی