کد مطلب: ۶۸۳۸۲۷

هشدار بانک مرکزی درباره حجاب/ به بدحجاب‌ها خدمات ارائه نمی‌شود؟

هشدار بانک مرکزی درباره حجاب/ به بدحجاب‌ها خدمات ارائه نمی‌شود؟

رئیس کل بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌ها اعلام کرد: به کسانی که مشکل حجاب دارند خدماتی ارائه نشود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ماجرای هشدار بانک به بدحجاب‌ها چیست؟

به نقل از ایلنا ، علی صالح‌آبادی رئیس کل بانک مرکزی توضیحاتی را درباره بخشنامه ستاد امر به معروف درخصوص خدمات‌دهی به کسانی که مسئله حجاب دارند، ارائه کرد.

رئیس کل بانک مرکزی توضیحاتی را درباره بخشنامه ستاد امر به معروف درخصوص خدمات‌دهی به کسانی که مسئله حجاب دارند، ارائه کرد.

علی صالح‌آبادی درباره این‌که گفته می‌شود بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌ها اعلام کرده است به کسانی که مشکل حجاب دارند خدماتی ارائه نشود، در صورتی که به گفته سخنگوی دولت، دولت بنا ندارد شهروندان را برای ارائه خدمات دسته‌بندی کند، گفت: خیر چنین چیزی نبوده آن چیزی که شورای امر به معروف به دستگاه‌های مختلف ابلاغ می‌کند به بانک مرکزی هم ابلاغ کرده‌اند ما هم همان را عینا به بانک‌ها ابلاغ کردیم.

رئیس بانک مرکزی گفت: اما اینکه بگوییم خدمات نمی‌دهند، خیر چنین چیزی قطعا صحت ندارد.

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور پیش از این اعلام کرد که امر به معروف و نهی از منکر بر اساس قانون اساسی وظیفه همگانی است.

اگر بانوی بدحجابی در شعبه‌ای از بانک حضور داشته باشد و به او هیچ تذکری ندهند، باید مدیر بانک نسبت به عدم توجه به شئونات اسلامی پاسخگو باشد.

همچنین معاون دادستان مشهد هم تاکید داشته که مدیران و رییس‌ اداره‌ها و بانک‌ها موظف هستند به افرادی که بدون حجاب شرعی در اداره‌ها و … حاضر می‌شوند خدمتی ارائه ندهند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسن

    این بانک ها هستند که به جای بانکداری چند دهه است بنگاه داری می کنند و پدر اقتصاد و مردم را در آورده اند تازه اولتیماتوم هم می دهند.

  • ناشناس

    الان همه مشکلات حل شده فقط همین مونده ؟

  • سید

    الان همه مشکلات حل شده فقط همین مونده ؟

  • اشکان

    بانک ها به جای دخالت در امور شخصی مردم سعی کنند مثل تمام نقاط دنیا در جهت رفاه مشتریان کارکنند نرخ سود بانکی را کاهش دهند و نرخ بهره را کاهش دهند جلوی فساد و اختلاس را بگیرند