خبر مهم:

کد مطلب: ۴۳۴۲۸۱

هشدار کرونایی در پمپ‌ بنزین‌ها

هشدار کرونایی در پمپ‌ بنزین‌ها

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور در جایگاه‌های سوخت دستورالعمل جدیدی صادر شده که براساس آن روند سوختگیری باید توسط اپراتورها انجام شود، اما هیچ کدام از اپراتورها اجازه دریافت پول بیشتر از مبلغ سوخت را از مشتریان ندارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شهرام رضایی، مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه موضع وزارت نفت در این باره این است که هیچ کدام از اپراتورها اجازه اخذ مبلغ اضافه از مالکان خودرو را بابت زدن بنزین ندارند، تصریح کرد: باتوجه به اینکه تعداد اپراتورها نسبت به متقاضیان سوخت کمتر است از اپراتورها درخواست کرده ایم که در این شرایط با رعایت مسائل بهداشتی اقدام به سوخت گیری برای شهروندان کنند.

وی با بیان اینکه اگر فردی بخواهد به این افراد پولی تحت عنوان انعام بدهد ارتباطی به ما ندارد و این موضوع کاملا به نظر افراد بستگی دارد و ما این مساله را تاید نمی‌کنیم، گفت: تاکید ما این است که اپراتورها حتی برای سوخت گیری نیز مبلغی دریافت نکنند و اگر اپراتوری به زور درخواست مبلغی را داشته باشد افراد میتوانند این مساله را به شماره ۰۹۶۲۷ گزارش دهند.

وی تصریح کرد: تعرفه بنزین ثابت است و هیچ جایگاهی نباید مبلغ اضافه تری از افراد اخذ کند و در صورت بروز این اتفاق با آن جایگاه و اپراتور برخورد خواهیم کرد.

براساس این گزارش، طبق اطلاعیه روز گذشته شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی پیرو اطلاعیه‌های وزارت بهداشت درخصوص همکاری در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به کلیه جایگاهداران توزیع فرآورده مایع و سی‌ان‌جی اعلام شود تا فرآیند سوختگیری و پرداخت در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت توسط اپراتور جایگاه انجام یا دستکش یکبار مصرف جهت استفاده عموم مردم در دسترس افراد قرار گرفته و فرایند سوختگیری و پرداخت بدون دستکش یکبار مصرف انجام نشود.

همچنین در این اطلاعیه آمده است که نازل‌ها و صفحه رمز کارت سوخت دیسپنسرها و همچنین اماکن عمومی جایگاه (سرویس بهداشتی و…) مستمراً با مواد مناسب ضدعفونی و پایش بهداشتی شود.

در انتهای این اطلاعیه گفته شده که این طرح تا اطلاع ثانوی در تمامی جایگاه‌های کشور لازم‌الاجرا است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.