کد مطلب: ۴۱۸۹۸۵

بانک مرکزی اعلام کرد:

وام مسکن افزایش یافت / هر زوج حداکثر ۲۴۰ میلیون تومان می‌توانند وام بگیرند

وام مسکن افزایش یافت / هر زوج حداکثر 240 میلیون تومان می‌توانند وام بگیرند

براساس مصوبه شورای پول و اعتبار سقف تسهیلات ساخت و خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن افزایش می‌یابد و هر زوج می‌توانند حداکثر 240 میلیون تومان وام بگیرند.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در یک‌هزار و دویست و هشتاد و پنجمین جلسه شورای پول و اعتبار، به ریاست عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی، افزایش سقف تسهیلات ساخت و خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن به شرح ذیل مورد تصویب قرار گرفت:

مسکن

علاوه بر این، سقف تسهيلات جعاله از محل منابع داخلي بانکها توسط بانک مسکن و بانکهاي تجاری (شامل تسهيلات از محل اوراق گواهی حق تقدم و بدون سپرده) تا مبلغ 400 ميليون ريال افزایش یافت.

همچنین شورای پول و اعتبار، با امکان تلفیق حساب صندوق پس انداز مسکن جوانان با اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن (تا سقف اوراق مزبور) موافقت کرد.

در این جلسه برنامه های وزارت صمت برای بهبود شرایط و افزایش بهره‌وری شرکت‌های خودروسازی ایران خودرو وسایپا خصوصاً برنامه واگذاری اموال و شرکتهای وابسته آنها مطرح و در راستای حمايت از اشتغال و افزايش توليد و حل مشکلات قطعه سازان،مقرر شد درخصوص تأمین سرمایه درگردش خودروسازان مساعدت ممکن از سوی سيستم بانکی به عمل آيد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همچنین شورای پول و اعتبار، با امکان تلفیق حساب صندوق پس انداز مسکن جوانان با اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن (تا سقف اوراق مزبور) موافقت ک

  • Zahra

    با چه در صدی اصلا با حقوق ژیژ دو ملیون میشه اقساط را
    پرداخت و ضمنا پول نقد وپیش پر واخت را از کجا تهیه میشه
    کرد . همش وعده تو خالی کسانی که این وعده را میدهند از
    روی فکر است یا میخواهند مردم را دق مرگ کنند

    • Abolfazl

      حرف حساب .ما زندگی نمیکنیم فقد نفس میکشیم

  • النا

    ایا این شامل صتدوق پس انداز یکم هم میشود

  • امیر

    من وام می‌خوام مسکن خواهشن کمک کنید ممنونم