کد مطلب: ۵۳۱۶۰۳

روحانی:

واکسن برای کل ملت رایگان است

واکسن برای کل ملت رایگان است

رئیس‌جمهور گفت: واکسن برای کل ملت رایگان خواهد بود و بانک مرکزی غیر از آنچه خریده ایم ۱۰۰ میلیون دلار اضافه برای واکسن روی میز گذاشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در جلسه امروز (چهارشنبه) هیات وزیران،‌اظهار کرد: بعضی ها که خودشان را سوپر انقلابی هم معرفی می کنند حتی یک کلمه درباره تحریم حرف نمی زنند و فقط کارشان فحش و توهین به دولت و دروغ علیه دولت است.

وی ادامه داد: فقط می گویند اصل مدیریت قوی است و نباید ترسید. خب ما نمی ترسیم و مدیریت قوی خود را هم در دولت یازدهم نشان داده ایم، اما با دست بسته چه می شود کرد.

رییس جمهور گفت: برای کسانی که در تزریق واکسن تخلف می کنند اشد مجازات در نظر گرفته شده است. واکسن برای کل ملت رایگان خواهد بود و بانک مرکزی غیر از آنچه خریده ایم ۱۰۰ میلیون دلار اضافه برای واکسن روی میز گذاشته است.

روحانی در ادامه بیان کرد: در موضوع هسته ای، واکسن، مقابله با کرونا، معیشت مردم و تولید هیچ نظری به انتخابات نداریم و تنها هدفمان برگزاری پرشور انتخابات است. اگر کسی می خواهد در انتخابات شرکت کند و می خواهد سنگ بیندازد و مانع رفع تحریم شود بداند که مردم به او رای نخواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: درباره احیای برجام برخی پارسال و پیارسال فیلم درست کرده بودند و روی دستشان باد کرده بود و حالا در حال پخش کردن آن هستند، ولی دستشان رو شده است. در احیای برجام سه گام اصلی وجود دارد. اولین گام یعنی رفع تحریم ها به عهده آمریکایی هاست. دومین گام راستی آزمایی از سوی ماست و سومین گام اجرای تعهدات هسته ای توسط ما در چارچوب برجام است.

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باسلام.سرباز که بودیم.۳ماه پول خدمت سربازی را ندادند و فرماندهان میگفتند برای شما لباس خریدیم و میدهیم. آخر نه لباس دادند و نه آن پول۳ماه حقوق را.پول را که خوردند و لباس ها را هم فروختند.آب از آب هم تکان نخورد.باتشکر