کد مطلب: ۴۱۵۱۶۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

واکنش مردم به اتفاق عجیب در مسکن ملی / ۹۳ درصد ظرفیت‌ها تکمیل شد

واکنش مردم به اتفاق عجیب در مسکن ملی / 93 درصد ظرفیت‌ها تکمیل شد

از 70 شهری که امروز برای ثبت نام در مسکن ملی در نظر گرفته شده، ظرفیت 65 شهر معادل 93 درصد تکمیل شده است، این دور از ثبت نام‌ها با اعتراض بسیاری از مردم نسبت به تکمیل ظرفیت شهرها مواجه شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از ساعت 10 امروز ثبت نام مسکن ملی در پنج استان یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کرمانشاه در سامانه https://tem.mrud.ir/ آغاز شد.

برای 70 شهر از این پنج استان ظرفیت درنظر گرفته شده بود که در کمتر از پنج ساعت ظرفیت 65 شهر تکمیل شده است و تنها متقاضیان پنج شهر فرصت نام‌نویسی دارند.

تنها سه شهر شاوور، شهر امام و میانرود از استان خوزستان و دو شهر گیان و سرکان از استان همدان دارای ظرفیت هستند.

در کمتر از سه اول ابتدایی یعنی تا ساعت 13، ظرفیت دو استان یزد و چهارمحال و بختیاری کامل شد و دو استاد همدان و کرمانشاه نیز در آستانه تکمیل شدن قرار گرفتند؛ که در حال حاضر تا ساعت 14 و 30 دقیقه ظرفیت استان کرمانشاه نیز تکمیل شده است.

در این گروه ثبت نامی استان چهارمحال و بختیاری با 15 شهر، خوزستان با 16 شهر، کرمانشاه با 11 شهر، همدان با 10 شهر و استان یزد با 18 شهر قرار گرفتند.

در پنج ساعت ابتدایی ثبت نام این پنج استان، 93 درصد ظرفیت‌ها تکمیل شده است.

مردم چه می‌گویند؟

این دور از ثبت نام‌ها با واکنش‌های بسیاری از مردم مواجه شده است که نسبت به ظرفیت‌ها شکایت دارند، برخی اظهارنظرهای مخاطبان تجارت‌نیوز را در زیر می‌خوانید:

«شهرکرد.فرخشهر .بروجن ساعت ۱۰زده بود ظرفیت تکمیل شده است(استان چهارمحال بختیاری)»

«ساعت ده شروع شد . و ده و یک ثانیه تمام شد .»

«کرمانشاه همش چندنفرم ثبت نام کردن چ خبره ماک ازساعت ۶صبح رفتیم ۷نفرم بودیم ثبت نامم نکردن این چ وضع ثبت نامه»

«دزفول و اندیمشک هم خیلی سریع پر شد»

«سایت باز شد سریع پر کرمانشاه فکرکنم فقط اسمش بود»

«این چه وضعشه چرا با احساسات مردم بازی میکنین ،از اون موقه منتظر بودیم ثبت نام کنین ،هیچ سایت باز نشده سریع سایتو بستین گفتین ظرفیت پر شد»

«یعنی چی ظرفیت تکمیله؟شماازکجامیدونیداونایی که ثبت نام کردن واجدشرایط هستن؟لااقل ثبت نامتون روادامه بدید بعدببینیدکی شرایطش راداره کی نداره اینجوری که یه عده محدودثبت نام میکنن این چه عدالتی هست مسخره کردیدمردم رو»

«واقعا که چهارمحال و بختیاری تکمیل شد، یعنی چی هنوز ۱ دقیقه از ساعتی که گفتن نگذشته میگه ظرفیت تکمیل شد اصلا ثبت نام مسکن واقعیت داره آیا؟»

«ببخشید شما که برای ثبت نام ظرفیت محدود میزارید چرا اعلام میکنید که از شنبه تا دوشنبه مهلت داره واقعا این یعنی چی؟خودمن یک ماهه مدارکم را تو کافی نت گذاشتم به نوبت نفردوم هم بودم مسئول کافی نت میگه من نفر اول راثبت نام کردم داشتم مشخصات شماراواردمیکردم که اعلام شدظرفیت تکمیل شده یعنی یه فرصت تقریبا ده دقیقه ای این واقعا یعنی چی مردم راسرکارگذاشتید؟؟؟»

«چرا به یکباره ظرفیت پُر شد به دقیقه نکشید وارد سایت مسکن همدان که شدیم اعلام کردن ظرفیت پر شد؟؟؟!!!»

«این چه وضعیه کرمانشاه یه رب نشد سایت بسته شد،میگن ظرفیت پرشده»

«اول صبح چهارمحال وبختیاری هم تکمیل شده وامکان ثبت نام نبود.»

«کرمانشاه ظرفیت پر شده یه فکری ب حال ای شهر خراب شده کنین ماها ک جا ماندیم چ کار کنیم ده دقیقه ظرفیت پر شد»

«ما رفتیم ثبت نام مسکن ملی در شهر کرمانشاه دقیقه نگذشته ظرفیت پر شد تو رو خدا ای چه وضعیه شد ثبت نام ماشین»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    وزارت راه و شهر سازی چرا نمی آید پشت تریبون یه توضیح به مردم بدید .واقعا که بی درد هستین . دو سوم حقوقم رو باید بدم اجاره خونه.دعای خیر من و ما پشت سرتون

  • آریا

    سلام. پس بقیه چکار کنن. یعنی بایددوازده سال دیگه صبرکنیم؟

  • ناشناس

    یزد هم تا سایت باز شد ده دقیقه نشد بسته شد این چه وضعشه، واقعا ای دولت دیگه شورشو دراورده

  • فرشاد

    واقعانمیدونم بخندم یاگریه کنم،چراملت مااینطوری شدن وهرچیکه صفی باشه وبگن ثبت نام بدون هیچ اطلاعی ازجاومکانش،موعدتحویلش وقیمت نهاییش صف میبندن وفقط شاکی ازاینکه چراادماتونازیادترنمیکنندکه زودترنوبت ماهم بشه،اخه ادمایه عاقل مسکن مهرساخته شده اونم باوام ۳۰میلیونی باقسط۳۰۰تومنی تکمیل شده قابل سکونت فروشندهاش التماس میکنندنمیخرندبعدمیرن واسه یه چیزیکه نه به بارنه به داره صف میبندندوتوسرومغزهم میزنندکه چرابه مانرسید…
    جل الخالق

  • ناشناس

    ای دروغگوهایزد چطو عرض ۵دقیقه ظرفیت تکمیل شده ساعت ۱۰وپنج دقیقه زدم تکمیل شده بود عرض ۵دیقه همش پارتی بازیه یا مسکن ها رو برا قوم و اقواماتون از قبل ثبت نام کرده بودین

  • ناشناس

    بخدا از5صبح دمه کافی نت بودم. به محضی که سایت باز شد. کافی نتی گفت ظرفیت تکمیل شد. بخدا ماها بدبخت عالمیم
    ما متحلیم.
    زن وبچه داریم. کارگر بدبختیم
    اینا هم این کارا سرمون میارن

  • امین

    سلام.
    من کاری به بحث اعتماد به این سیستم ندارم.
    چیزی که برای ثبت نام هست و میبینید سریع تموم شده چند دلیلی داره
    یکی اینکه ظرفیت کمی برای اون شهر بوده و آدم هایی که در آن واحد برای ثبت نام رفتن به سایت زیاده بوده پس طبیعی در چند دقیقه ممکنه ظرفیت پر بشه.
    متاسفانه دیدم آدمهایی که اصلا شرایط مسکن ملی نداشتن ثبت نام کردن و میگن حالا ما ثبت نام میکنیم یک اتفاقی می افته.
    حالا دلال و اینا را دیگه نمی دونم.
    مورد دیگه که هست شهر یزد تا 10:15 اصلا سایت برای ثبت نام فعال نشد و بعد از فعال سازی کمتر از 30 دقیق پر شد.
    من خودم همه اطلاعات از قبل توی یک فایل نوشته بودم و کپی پیست میکردم تا زمان نبره.انشالله مجدد این هایی که شرایط ندارن حذف میشن و مجدد برای این شهر ها زمانی برای ثبت نام اعلام خواهد شد.
    فقط تمام اطلاعات مورد نیاز توی یک اکس یا ورد آماده کنید که ثبت نام شروع شد زمان زیادی برای تایپ کردن نزارید.انشالله که همگی ما جوانان بتونیم صاحب خونه بشیم.
    من الان مدتی هست دنبال یک خونه هستم ( وام یکم دارم ) هیچ خونه با پول من و شرایط وام یکم حتی نزدیک هم نبود.
    طلا- ماشین – وام تو وام – بازم 100 میلیون کم بود.
    انشالله این دیگه بشه

  • شیرین

    همش سرکاریه دولت دوباره مردم سرکار گذاشته مگه تو ۵ دقیقه پر بشه هیچکسم ثبت نام نکرده اصفهان بعد از ۵ دقیقه اکثر شهراش پرشد سرکاری بیش نبود

  • افشار

    کسانی که ثبت نام شدن کد رهگیری گرفتن مرحله بعد چی هست چکار باید بکنیم ممنون کرمانشاه

  • سید

    باز برنده های این داستان کذایی (طرح مسکن مهر و ملی ) دلالان و خود دولت هست ، چطور ممکنه در عرض کمتر از 2 یا 3 ساعت کل ظرفیت ها پر بشه . بعد مورد بعدی اینکه جوانی که قصد ازدواج دارد و مسکن ندارد و فعلا مجرد است چی ، فقط برای کسایی که متاهل هستند تنها به درد نمی خورد ، الان جوانهای دهه 60 و 70 که خیلیا مجرد هستند و وقت ازدواجشون هم دیر شده است مخصوصا برای دهه 60 ، به دلیل نداشتن حداقل زندگی (مسکن) نمی تواند ازدواج کنند ، آنها آدم نبودند !!!!! . این چه طرحیه که فقط متاهل ها ، بعد می گن به فکر جوان ها هستیم و از این حرف های مزخرف …
    کلا باند دولت ها کی به فکر مردم بوده …