خبر فوری:

کد مطلب: ۵۱۲۵۶۰

آغاز وبینارهای دوره‌ای مدیریت سرمایه‌ی انسانی توسط ایران تلنت

ایران تلنت قصد دارد تا اقدام به برگزاری مجموعه‌ای از وبینارهای دوره‌ای با محوریت مدیریت سرمایه‌ی انسانی کند.

وبینار «روش‍های استخدام موفق برای تیم فنی» برگزار می‌شود.

نیروی انسانی، ارزشمندترین و مهم‌ترین سرمایه‌های هر سازمانی به شمار می‌آیند که مدیریت آنها نیازمند تجربه و دانش است. با نگاه به اهمیت این موضوع، ایران تلنت قصد دارد تا اقدام به برگزاری مجموعه‌ای از وبینارهای دوره‌ای با محوریت مدیریت سرمایه‌ی انسانی کند.

اولین وبینار از این مجموعه با عنوان «روش‌های استخدام موفق برای تیم فنی/فناوری» در روز ۲۹ بهمن‌ماه، برگزار خواهد شد. ایران تلنت که همواره سعی کرده تا با ارائه‌ی محصولات مختلف، پلی ارتباطی بین صنعت، دانشگاه و متخصصین ایجاد کند، برای برگزاری این وبینار نیز از مدیران ارشد فنی شاغل در مجموعه‌های بزرگی همچون دیجی‌کالا، کافه بازار و همکاران سیستم و نیز یکی از متخصصان حوزه‌ی منابع انسانی دعوت کرده تا به عنوان سخنران در این وبینار حضور داشته‌ و دانش و تجربه‌ی خود را به اشتراک بگذارند.

این وبینار بر مسائلی مهمی از جمله چگونگی تعامل با تیم فنی و حفظ سرمایه‌های انسانی در این بخش، ایجاد انگیزه، چگونگی نظام پاداش برای تیم فنی، ساختار تیم فنی و ارتباطات درون تیمی، تمرکز کرده و سعی می‌شود تا راه‌حل‌هایی کاربردی به شرکت‌کنندگان ارائه شود.

شرکت در این سمینار به افراد شاغل در واحدهای مرتبط با فناوری و نیز مدیران این بخش‌ها، مدیران منابع انسانی و دیگر مدیران ارشد کمک می‌کند تا با دیدی همه جانبه با موضوعات این حوزه روبه‌رو شده و با استفاده از دانش و تجربه‌ی دیگر متخصصان روش‌های خود را ارتقا ببخشند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این وبینار می‌توانید از طریق سامانه‌ی تلنت کوچ اقدام کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.