کد مطلب: ۵۶۸۰۶۳

در کدام بازار سرما‌یه‌گذاری کنیم؟ / وقت خرید طلاست یا دلار یا سهام؟

در کدام بازار سرما‌یه‌گذاری کنیم؟ / وقت خرید طلاست یا دلار یا سهام؟

امروز روز تنفیذ رئیس جمهور جدید است و مراسم آن از ساعت ۱۱ تا ۱۳ قرار است برگزار شود. اما پس از شروع به کار دولت ابراهیم رئیسی، در یک سال آینده کدام بازار احتمالا وضعیت بهتری خواهد داشت؟ الان وقت خرید کدام است؛ طلا یا دلار یا سهام؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در یک سال اخیر (پایان تیر ماه پارسال تا پایان تیر ماه امسال) تورم ۴۴ درصدی اجازه نداده تا هیچ سرمایه‌گذاری سود واقعی کند. اما در همین مدت بورس بیش از ۳۰ درصد بازدهی منفی، طلا ۹ درصد بازدهی مثبت، دلار ۱۶ درصد بازدهی مثبت و مسکن ۲۸ درصد بازدهی مثبت داشته است. اما تا یک سال بعد چه خواهد شد؟

در هفته جاری رسما دولت تغییر خواهد کرد، با این تغییر دولت به نظر می‌رسد چه تغییری در روند بازارها به وجود بیاید؟

امروز، سه‌شنبه ساعت ۱۴ ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز در گفتگویی با پشوتن مشهوری‌نژاد و حسین ارجلو، دو تحلیلگر بازارهای مالی به بررسی آخرین وضعیت بازارهای مالی و پیش‌بینی روند احتمالی یک سال آینده خواهد پرداخت. ممکن است برای دلار، بورس و دیگر بازارها چه اتفاقاتی پیش بیفتد؟

این برنامه زنده اینستاگرامی در روز سه‌شنبه ۱۲ مرداد ماه ساعت ۱۴ از صفحه تجارت‌نیوز در اینستاگرام پخش خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را در صفحه اینستاگرام تجارت‌نیوز مشاهده کنند.

برای مشارکت بیشتر در این برنامه، سوالات خود درباره وضعیت فعلی بازار ارز، طلا، سهام و روند احتمالی آینده بازارهای مالی را در انتهای این خبر ثبت کنید تا کارشناسان برنامه به آنها پاسخ دهند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فقط سهام شرکت های سیمانی

  • ناشناس

    فقط بورس امسال سال سیمانی هاست

  • ناشناس

    فقط بورس سهم های سیمانی

  • ناشناس

    مردن بهتر از زنده ماندن

  • ناشناس

    فقط فقط فقط وقت فرار است

    • ناشناس

      چه زیبا گفتی باید رفت از این خرابات