کد مطلب: ۴۸۷۷۹۶

پرواز بیت‌کوین به قله ۱۶ ماهه

پرواز بیت‌کوین به قله ۱۶ ماهه

قیمت بیت‌کوین در روز چهارشنبه برای ساعاتی توانست تا قیمت ۱۳ هزار و ۷۶۰ دلاری افزایش پیدا کند که نزدیک شدن به این قیمت به معنای فتح قله ۱۶ ماهه ارزش بیت‌کوین بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، محبوب‌ترین رمزارز جهانی در روز چهارشنبه برای ساعاتی از مرز قیمتی ۱۳ هزار و ۵۰۰ دلاری عبور کرد و توانست تا قیمت ۱۳ هزار و ۷۶۰ دلاری نیز افزایش پیدا کند.

با اینکه قیمت بیت‌کوین در ادامه روز کاهشی شد، اما نزدیک شدن ارزش این رمزارز به مرز ۱۳ هزار و ۷۰۰ دلاری، به معنای فتح قله ۱۶ ماهه ارزش بیت‌کوین بود.

تحلیل‌گران یکی از دلایل بازگشت روزهای خوش بیت‌کوین را استقبال بانک‌های مرکزی مهم در جهان عنوان کرده‌اند.

اخیرا بانک مرکزی روسیه، بانک خلق چین و همچنین اتحادیه اروپا سیگنال‌هایی مبنی بر پذیرش رمزارزها در مبادلات خود را به بازارها مخابره کرده‌اند.

همچنین افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در کشورهای مختلف و نگرانی از آغاز موج جدید این ویروس، یکی دیگر از دلایلی است که سبب شده اغلب رمزارزها وارد مدار صعودی شوند.

همچنین روز دوشنبه بزرگ‌ترین تراکنش بیت‌کوین در تاریخ به ثبت رسید و طی آن یکی از معامله‌گران ۸۸ هزار و ۸۵۷ توکن از این رمز ارز را مبادله کرد که این مقدار تقریبا ارزشی برابر با ۱/۱ میلیارد دلار دارد.

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • میم چ

    ما بخریم با کله میاد پایین

    • احسان

      بیت کوین آینده پولی دنیاست و این ابتدای موج افزایشی هست تا زیر 30 هزار دلار بخری برد کردی سقف قیمتیش 300 هزار دلار هست که به علت رکود اقتصاد امریکا و افول دلار میتونه خیلی بالاتر بره . بیت کوین پول مردم دنیاست که توسط دولت ها اداره نمیشه اگر مردم درک میکردن بیت کوین چیه هیچ وقت حتی با دلار هم معاوضش نمیکردن چه برسه با ریال