کد مطلب: ۳۷۳۵۶۷

پشت پرده افزایش قیمت دلار از نگاه یک نماینده مجلس

پشت پرده افزایش قیمت دلار از نگاه یک نماینده مجلس

حسینعلی حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه مجلس از واکنش رییس‌جمهور نسبت به شرکای برجام بسیار استقبال کرد، گفت: معتقدم افزایش قیمت‌ دلار پس از سخنرانی رئیس جمهور از قبل توسط افرادی برنامه‌ریزی شده بود تا از این طریق فشار بیشتری بر مردم وارد کنند و نشان دهند که وضعیت کشور بحرانی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رییس جمهور روز چهارشنبه ( 18 اردیبهشت ماه 98) در جلسه هیات دولت درباره بیانیه مهم شورای عالی امنیت ملی خطاب به کشورهای عضو برجام سخنرانی کرد.

در این بیانیه ذکر شده که ایران از روز (۱۸ اردیبهشت ۹۸) برخی اقدامات خود در برجام را متوقف می‌کند و به کشورهای باقی‌مانده در توافق ۶۰ روز برای اجرای تعهدات خود به ویژه در حوزه‌های بانکی و نفتی فرصت می‌دهد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با «تجارت‌نیوز» در رابطه با بیانیه جدید شورای عالی امنیت ملی گفت: مجلس از واکنش رییس‌جمهور نسبت به شرکای برجام و بیانیه‌ای که نیز صادر شد بسیار استقبال کرد.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با این وحدت نظری که روی منافع ملی در کشور وجود دارد نتیجه‌ای از مجموعه اقداماتی که انجام شده گرفته شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تشریح دلیل افزایش قیمت دلار پس از بیانیه رییس‌جمهور، افزود: در رابطه با افزایش قیمت‌ دلار به هیچ عنوان نمی‌توان حسابی باز کرد، زیرا در حال حاضر افزایش قیمت‌ دلار به صورت کاذب بوده و معمولا توسط برخی در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی صورت می‌گیرد.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس تصریح کرد: معتقدم افزایش قیمت‌ دلار پس از سخنرانی رئیس جمهور از قبل توسط افرادی برنامه‌ریزی شده بود تا از این طریق فشار بیشتری بر مردم وارد کنند و نشان دهند که وضعیت کشور بحرانی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: بدون شک اگر بانک مرکزی درست مدیریت و نظارت داشته باشد بازار متشکل ارزی می‌تواند بازار مثبتی برای کشور باشد و باعث کنترل قیمت ارز شود، اما آنچه که حائز اهمیت است اینکه ضرورت دارد هر برنامه و اقدامی در زمان خودش انجام شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نه بابا کی میگیه وضعیت کشور بحرانیه همه چیز عالی توپ توپ برمنکرش……….

  • ناشناس

    مزخرف…