خبر مهم:

کد مطلب: ۶۷۹۷۷۰

پوتین به ایران می‌آید/ علت سفر او چیست؟

پوتین به ایران می‌آید/ علت سفر او چیست؟

سخنگوی کاخ کرملین در تشریح جزئیات سفر پوتین به ایران اعلام کرد، رئیس‌جمهور روسیه ۲۸ تیر به ایران سفر می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سخنگوی کرملین جزئیات سفر آتی پوتین ، رئیس‌جمهور روسیه به ایران را برای شرکت در نشست سه‌ جانبه با همتایان ایرانی و ترکیه‌ای‌اش اعلام کرد.

ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سخنگوی کرملین اطلاع داد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه هفته آینده ۱۹ ژوئیه [۲۸تیر] به تهران سفر می‌کند.

پوتین در اجلاس سه جانبه با ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران و رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در تهران حضور می‌یابد و نشست‌های دوجانبه نیز برگزار می کند.

پیش‌ از این، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ایران خبر داده بود که رئیس‌جمهور روسیه هفته آینده به ایران سفر می‌کند.

چندی پیش ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه با رئیس‌جمهور ایران در حاشیه اجلاس سران خزر در عشق‌آباد دیدار کرد. دیدار قبلی روسای جمهور ایران و روسیه در ۱۹ ژانویه در کرملین برگزار شد.

در این دیدار پیشرفت در اجرای توافق بر سر برنامه هسته‌ای ایران، وضعیت افغانستان و مبارزه با تروریسم مطرح شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    از وقتی که به دامن این افتادیم بدبختی ایران و فرا گرفت
    طوری که تصمیم گیرنده برجام ایشون است

  • علی

    معلومه دنباله منافع روسیه از قبال ایرانه کاشکی ایران هم ذره ای به منافع کشور فکر میکرد

  • علی شرقی

    دوست عزیز که میگی که پوتین باعث شده کشورمان مشکلاتش زیاد بشه اشتباه میکنی بدبختی ما آمریکاست که باید از بین بره اون وقت راحتیم. روسیه و چین زیر دست کشورما هستند‌.

  • ناشناس

    مثلا قبل از ارتباط با روسیه خیلی خوشبخت بودیم؟

  • کرامت سلیمی

    هدف از سفر پوتین و اردوغان به ایران برنامه ریزی برای گسترش جنگ اوکراین به منطقه خاور میانه می باشد. روسیه در حال احداث یک خط راه اهن به سوی ایران و همچنین نوسازی خطوط ریلی ایران می باشد. به احتمال زیاد روسیه نیروهایش را وارد ایران خواهد کرد.البته جنگ اوکراین یک جنگ واقعی نیست بلکه یک پروژه کاملا کنترل شده برای ایجاد قحطی و نابودی بخشی از جمعیت دنیاست.150 روز عملیات نظامی بی حاصل روسیه نشان داد که روسیه یک ببر کاغذیست و اگر بخواهیم واقعی تر بیان کنیم روسیه کشور مستقلی نیست بلکه یک کشور ایجاد شده توسط گلوبالیستهاست که هم در ظاهر نقش رقیب اتمی امریکا را بازی می کند و هم هر موقع گلوبالیستها بخواهند در دنیا بحران ایجاد کنند به روسیه نقشی ظاهری می د هند اما خودشان انطور که مصالح و منافعشان اقتضا کند روسیه را کارگردانی و هدایت می کند.راه مقابله با گلوبالیستها فقط افشای دروعهای انهاست . و اگر بزرگترین دروغ انها یعنی بمب اتمی  فاش شود تضعیف خواهند شدو بحران به سمت کشورهای گلوبالیستی خواهند رفت و از درون فرو می پاشند و انوقت کشورهای ضعیف می توانند نفسی بکشند.بارها به شما پیشنهاد دادم که حاضرم برای افشای دروع بودن سلاح اتمی با شما همکاری کنم اما هیچ پاسخ و عکس العملی از شما ندیدم.برام قابل درکه که شما باید یک سری خطوط قرمز را رعایت کنید  اما باید بدانید که سرنوشت شوم و ترسناکی در انتظار همه ماست و عدم همکاری شما برای افشای دروغ بودن سلاح اتمی راه را به روی پیشگیری از تبعات تحولات جهانی فعلی می بندد.مدیر محترم سایت با مسئولین ارشد سایت خبری به صورت خاص  صحبت کنید که برای پروژه افشای دروغ بودن سلاح اتمی   توسط رسانه ها همکاری کنند. کار خدا را چه دیده اید ،  شاید این پروژه بتواند دنیا را وارد مسیر جدیدی کندو این مسیر ارامش را به جهان باز گرداند.تا به حال دلایل و مدارکم را به هر کس نشان داده ام قبول کرده است که سلاح اتمی وجود ندارد و فقط ملتها را با این دروغ دست می اندازند و می ترسانند.  حتی برای فارغ التحصیلان رشته های فیزیک.  و تعجب می کنند که چرا بدون فکر و در نهایت ساده دلی چنین دروغی را باور کرده اند.خواهش محکم دارم که این موضوع را به صورت جدی و مستمر در نزد مدیران ارشد رسانه ها مطرح نمایید.نگذارید دیر بشه . نگذارید شهرهای کشورمان هم مثل شهرهای اوکراین به ویرانه تبدیل شوند.اگر دروغ بودن سلاح اتمی فاش شود هم جنگ اوکراین خاتمه خواهد یافت و هم کشور چین به دنبال اشغال تایوان نخواهد بود و روسیه و امریکا دیگر قادر به گسترش جنگ به اروپا نیستند و جلوی جنگ جهانی سوم گرفته خواهد شد.شاید حرفهایم خام به نظر برسد اما مطمئن باشید که واقعیت همین است که نوشته ام.منتظر پاسخ شما هستم.