کد مطلب: ۴۳۹۰۴۵

پیام نوروزی مدیرعامل سایپا / تولید روزانه ۲ هزار خودرو / عرضه سه محصول جدید سایپا در سال ۹۹

پیام نوروزی مدیرعامل سایپا / تولید روزانه ۲ هزار خودرو / عرضه سه محصول جدید سایپا در سال ۹۹

مدیرعامل گروه سایپا در پیام خود به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا در سال گذشته پرچمدار رونق تولید ملی بود و به عنوان خودروساز اول کشور آماده جهشی بزرگ در عرصه تولید در سال جدید است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی نوروز را تبریک گفت که به این شرح است:

در سالی که گذشت صنعت خودرو کشور یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین دوره‌های خود را پشت سر گذاشت و مشکلات و موانع بی‌سابقه‌ای را در برابر حرکت خود در عرصه تولید و اقتصاد کشور تجربه کرد.

با وجود همه این موانع، گروه خودروسازی سایپا توانست ضمن مشارکت گسترده در طرح و پویش ملی بومی‌سازی قطعات خودرو و تعمیق ساخت داخل، تجربه‌ای تازه از خودباوری، نگاه به توانمندی‌های موجود در کشور و تکیه بر دانش و خلاقیت جوانان و متخصصان ایرانی را به‌ ثبت رسانده و ضمن افزایش تولید روزانه خود به دو هزار دستگاه، «رونق تولید» را به معنای واقعی در این مجموعه صنعتی محقق کند.

این مجموعه با برنامه‌ریزی، تلاش، حرکت جهادی و همت کارکنان خود موفق شد پرچمدار تولید ملی شده و علاوه بر تعمیق و توسعه ساخت داخل و تثبیت جایگاه خود به عنوان خودروساز اول کشور، زمینه جهشی بزرگ در عرصه تولید را در سال ۱۳۹۹ فراهم کند.

در راهبرد و برنامه‌های گروه خودروسازی سایپا برای سال ۹۹، افزایش تولید خودرو و رونق کسب وکار درون و برون سازمانی، عرضه سه محصول جدید به بازار، ادامه جهاد خودکفایی در عرصه تولید قطعات پیشرفته خودرو باکمک شرکت‌های دانش بنیان ایرانی، ارتقای سطح کیفی محصولات، کنترل قیمت‌ها از طریق عادی‌سازی جریان تولید و عرضه محصول به بازار و پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و راهبردهای دولت تدوین شده است.

نام‌گذاری سال جدید با عنوان «جهش تولید» از سوی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و تاکید ریاست محترم جمهوری و وزارت صمت بر تداوم تولید و توسعه اشتغال برای جوانان، انگیزه‌ای مضاعف به جهادگران سنگر تولید در گروه خودروسازی سایپا خواهد بخشید تا در سایه تعهد و تخصص، پس از بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه و موفقیت در رونق‌بخشی به تولید، خود را برای یک جهش بزرگ در سال جدید آماده کنند.

اینجانب فرارسیدن سال ۱۳۹۹، سال «جهش تولید» را به آحاد ملت شریف ایران و آغاز پنجاه و چهارمین سال فعالیت گروه خودروسازی سایپا را به همه همکاران عزیزم تبریک عرض کرده و سلامتی، بهروزی و توفیق ایرانیان و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ماشین ما رو بعد ۸ماه تاخیر تحویل بده فعلا

  • مهدی

    کاشکی ورود خودرو ازاد می کردند تا ملت خودرو باکیفیتی داشتند واین کارخانه های که پول خون مردم به نیروهایشان به عنوان حقوق می دهند تعطیل می شد یعنی کسانی که دارند داخل ایران خودرو سایپا کار می کند جای دیگه نمی توانند کار کنند ایا به این حقوقی میگرند راضیند !

  • حامد

    شما تیبای موعد تحویل شهریور ۹۸ما رو بده باقیش پیش کش

  • ناشناس

    قربونت تعداد تولید مهم نیست .خدمات پس از فروش مهمه که اصلا برا شما معنی نداره با این خودروهای الکی تون

  • حسین

    سلام ما ۹۸.۸.۲۵ تیبا صندوق دار تکمیل وجه هنوز تحویل ندادن الان میگن ماشین نیست پول هم نیست برید شکایت کنید

  • ناشناس

    واقعا دو هزار دستگاهه … من که بعید می دانم ی دستگاه تیبای صندوق دار من پس چرا بعد گذشت 8 ماه هنوز فاکتور نشده ؟؟؟

  • ناشناس

    دیگه چه خوابی واسه ملت دیدید؟ وقتی میبینید ماشینا خریدار نداره چرا خودتونو خسته میکنید ؟دیگه مردم مثل قبل نیستن خیلی هشیار تر از قبل شدن
    انقد قیمت بالا پایین بکنید و شعار بدید تا خودتون خسته شید

  • توحید طهماسبی

    ادمهایی مثل شما باعث میشن قیمت بره بالا هیچ کس نخره عین بلیط هواپیما ارزون میشه

  • مهدی

    آدم شرم می کنه از رفتار خودش.
    ما خودمون مقصریم.من آبان تکمیل وجه کردم.هرجا هم زنگ میزنی میگن به ما ربطی نداره.
    خودرو ساز اول اینه وای به حال دومی.
    از ماست که بر ماست.

  • فرزاد

    بله وقتی رقیبی نداری شما خودروساز اول هستی.
    ماشین دست دوم بذار بیاد باید در نمایندگیتون گل بگیریید