کد مطلب: ۵۳۹۵۶۳

پیش‌بینی بورس امروز ۲۲ اردیبهشت / امروز شاخص مثبت می‌شود؟

پیش‌بینی بورس امروز ۲۲ اردیبهشت / امروز شاخص مثبت می‌شود؟

یک کاشناس بازار سرمایه معتقد است یک رالی صعودی را در بازار نداریم و یک شیب کاملا ملایم را تجربه خواهیم کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز ۲۱ اردیبهشت بازار سرمایه رشدی ۲۰ هزار واحدی را تجربه کرد و بعد از مدتها ارزش معاملات به نزدیک ۵ هزار میلیارد تومان نزدیک شد.

امیرحسین نام‌آور، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: بازار بعد از یک ترس و هیجان گسترده تمایل و گرایش به تعادل دارد اما همچنان فشار فروش بالا است و سرمایه‌گذاران باید محتاطانه عمل کرده و وضعیت بلند مدتی را اتخاذ نکنند.

این کارشناس بازار در توصیف وضعیت فعلی بازار گفت: شرایط فعلی بازار ملتهب است و با مصوبه اخیر سازمان و تغییر دامنه نوسان بازار می‌خواهد راهش را از یک قانون نادرست پیدا کند، باید توجه داشت که یک رالی صعودی را در بازار نداریم و یک شیب کاملا ملایم را تجربه خواهیم کرد.

وی درخصوص پیش‌بینی روند بازار گفت: بازار با کمک سهم‌های گروه پتروشیمی به دلیل افزایش قیمت پایه محصولات پتروشیمی، گروه نمادهای بانکی و سهم‌های نفتی می‌تواند تحرکات مثبتی را داشته باشد.

وی همچنین درباره خروج نقدینگی از بازار سرمایه و نبود اعتماد گفت: در وضعیت فعلی و با توجه به شرایط نابسامان در بازار نباید توقع ورود سرمایه را داشته باشیم هر چند که محتمل است خروج سرمایه هم از بازار رخ دهد.

همچنین می‌توانید پیش‌بینی بورس امروز را در جدول دنیای اقتصاد بخوانید.

222222 7

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناصر

    همه مردم کارشناسان می‌دونم چیکار کنم نظرات شما حرف مفته

  • ناشناس

    خداروشکر گره خمحرکه باز کردن دیروز
    خخخخ

  • امیر

    به خدا الان وقت خرید سهامهای افت کرده هست بخرید تا میتونید البته اگر تا الان سر کیسه تون نکردند ، سرمایه هاتون رو وارد کنید من خودم تا ورود کردم و دارم حسابی خرید می زنم. خوشبختانه در اوج قیمتها من سرمایه ام رو وارد نکردم چون می دونستم اینا پولهای مردم رو به فنا می دند . اما الان وقت وقت خریدهای سنگینه

  • ناشناس

    حرف مفته تمام کارشناسیاتون..بازار گردانها موش میدوند….امروز ببینید فولاد و فملی .خودرو چرا باید انقد عرضه کنه…چرا نمیزارن بازار جون بگیره…چرااااا؟ فساد داخل همه شرکتها توسط،بازارگردانها.وحقوقی مرتبط ورانتی کنترل نمیکنید…اقای دهنوی خودتو زدی به خواب…کدوم تزریق..ـفقط حرف.ـهر روز منفی ..حداقل یکماه سهمو باید حمایت کنن .همتی و دژپسند .استعفااااااا

  • ناشناس

    اقای دهنوی ..چرا سهمها توسط بازار گردانها حمایت نمییشوند وبیشتر به ترس می افزاین..برا چی انقد میفروش..نمیزارن بازار راه بیفته..بازار گردانها وحقوقیهای رانتیشون عامل تمام رکود است

  • ناشناس

    مسولین بی کفایت…پول مارو پس بدین…همتی دژپسند ..خجالت نمیکشید ..حداقل استعفا دهید…مردم دیگر شما ودارو دستتونو نمیخوان