کد مطلب: ۵۲۸۷۲۹

گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس بورس:

پیش‌بینی بورس فردا ۲۴ فروردین / سیگنال امروز بازار به سرمایه‌گذاران

پیش‌بینی بورس فردا ۲۴ فروردین / سیگنال امروز بازار به سرمایه‌گذاران

اگر روند افزایش حجم و ارزش معاملات در بازار ادامه داشته باشد، با تزریق نقدینگی در روزهای آینده احتمال بازگشت شاخص وجود دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در جریان معاملات امروز (۲۳ فروردین) با افزایش نسبی تقاضا همراه بود. برخی از نمادهای بزرگ همچنان در صف فروش و برخی دیگر به رنگ سبز بودند.

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز به مثبت شدن برخی از نمادها در جریان معاملات امروز بازار سهام اشاره کرد و گفت: در جریان معاملات امروز بازار، تعدادی از نمادها بدون حمایت خاصی سبز شدند. با وجود اینکه تعداد زیادی از نمادها هچمنان در صف فروش قفل بودند اما تعداد نمادهای مثبت نسبت به روزهای گذشته افزایش یافت.

این کارشناس بازار سرمایه به میزان خرید و فروش در معاملات امروز اشاره کرد و توضیح داد: فروش حقوقی‌ها در بازار امروز در کنار خریداران برخی از نمادهای خودرویی افزایش یافت.

رضایتی در ادامه اظهار کرد: بورس در جریان معاملات امروز بدون خبر و سیگنال بیرونی، با نشان دادن یک واکنش طبیعی نسبت به نزول روزهای گذشته شاخص، به سمت مثبت شدن حرکت کرد.

او با اشاره به اینکه احتمال دارد در روزهای آینده تعداد نمادهای مثبت افزایش یابد، توضیح داد: با توجه به روند افزایشی حجم معاملات در بازار امروز، اگر تزریق نقدینگی در بازار از روزهای آینده آغاز شود و افزایش یابد، احتمال مثبت شدن تعدادی از نمادها زیاد است.

مهدی رضایتی به قفل بودن نمادهای زیادی در صف فروش اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته تعداد زیادی از نمادها در صف فروش قفل بودند و به دلیل کاهش قیمت طولانی مدت و رسیدن به قیمت مناسب، احتمال بازگشت آن‌ها وجود دارد.

او در پایان گفت: با توجه به رسیدن شاخص به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی، بر اساس واکنش‌های بازار، اگر تزریق نقدینگی از روزهای آینده شروع شود، احتمال دارد در هفته آینده شاهد روند متعادل‌تری در بازار باشیم.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • فرهاد

    با ورود پول به بازار که 24 هزار میلیارد تومانه نقد شوندگی سهام تسهیل میشه و همین دامنه نوسان هم خوبه مشکل اصلی بازار کمبود نقدینگی هست که امیدواریم با این صحبتهای رییس بورس اوضاع از فردا فرق کنه یه دونه سهم هم نمیفروشم اگه بتونم اضافه هم میکنم

  • ناشناس

    درود . این همه مصیبت از دست مدیران نالایق دولتی است .
    چرا دو نفر نماینده ی شهرستانهای استان فارس که در تابستان 99 به سمت ناظر مجلس در شورای عالی بورس و اوراق بهادار منصوب شدند، طی این مدت و این همه تخلف از طرف حقوقی های بازار بورس، وزیران اقتصاد و نفت چه کردند؟
    چرا طی این مدت گزارشی به ملت ارایه ندادند ؟
    چرا دستگاه قضایی به این تخلف ورود نکرد؟

  • ناشناس

    سلام به تابلوی بورس نگاه می‌کنیم دستکاری محرز است بازار گردانها حقوقی ها سرخط فروشنده ها هستند. اگر سبدگردانها خرید نمی‌کنند حداقل سرخط فروشنده‌ها نباشند همین امروز حقوقی فولاد، شتران، صادرات که سرکوب کردند قیمت سهم را.

  • ۶۶۷۰

    پول فروش سهام عدالت رو واریز کنید

  • ح

    همش ازترس سرمایه داران چینی دارن به شرکتهای چینی مجوز ورودبه بورس میدن

  • ناشناس

    فردا شاخص ساز ها صف خرید هستند و برخی نمادها هم یکشنبه هفته دیگر سبز خواهند شد ولی نمادهایی که صف فروش محافظتی دارند تا سه هفته آینده صف فروش حفاظتی خود را حفظ میکنند

  • عباس غلامی

    پس از بدست گرفتن تمام صنایع توسط شرکتهای چینی ‘ اولین چیزی که درست میشه بورسه. سایت محترم ملت همه رفتن سراغ ارزهای دیجیتال که توش اینهمه دروغ و تزویر نیست . بورس ایران منهدم شد . کدوم عاقلی میاد سرمایه گذاری کنه وقتی پالایشی یکم که مال خود دولت بود اینطوری شد ‘ شستا ‘ سهام عدالت و…زمان ریاست قالیباف اقلا پویایی اندکی وجود داشت اون رفت کل نمادها قفل شدن . متاسفانه در ایران در هر نهادی هیچ مسئول بدی نرفته جاش مسئول خوب بیاد .تو بورس ‘ خودرو سازی و…

  • ناشناس

    هر روز بد از بدتر بسیار هست خدا بخیر کنه پولمون از دست رفت خدایا به کجا شکایت کنیم

  • ناشناس

    پیش بینی سهام امروز و فردا همش سرکاریه چرته فقط کارگزارها پول مفتی میزنند به جیب

  • کورش

    دولت مردم تشویق به بورس کردخودش جواب مردم بده