کد مطلب: ۵۰۷۹۱۲

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

پیش‌بینی بورس فردا ۳۰ دی ۹۹ / فردا صف‌های فروش جمع می‌شود!

پیش‌بینی بورس فردا ۳۰ دی ۹۹ / فردا صف‌های فروش جمع می‌شود!

شاخص کل امروز به یک میلیون و ۱۴۹ هزار واحد رسید. شاخصی که بسیار می‌گویند بسیار مهم و حساس است. چون اگر فشار فروش در این محدوده کنترل نشود، شاخص کل ریزش بیشتری خواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بسیاری از کارشناسان عقیده دارند محدوده یک میلیون و ۱۵۰ تا یک میلیون و ۶۰ هزار واحد شاخص کل، محدوده مهمی است و احتمالا فشار فروش در این محدوده کاهش پیدا کند.

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با آینده بازار سهام گفت: متاسفانه به دلیل جو هیجانی حاکم بر بازار سهام پیش‌بینی‌ها محقق نمی‌شود و نمی‌توان تحلیل دقیقی از آینده بازار ارائه داد. اما به نظر می‌رسد فردا صف‌های فروش در بازار سهام جمع شود. امیدواریم بازار سهام ۱۰ درصد بالاتر از این محدوده متعادل شود و جو هیجانی بازار سهام از بین برود.

این کارشناس در رابطه با بورس فردا گفت: بورس فردا روند نزولی خواهد داشت اما احتمالا صف‌های فروش بازار سهام جمع ‌شود و فشار فروش از هفته آینده کاهش پیدا کند.

این کارشناس در ادامه گفت: سهم‌ها اصلاح زیادی داشتند و افت قیمت دلار هم تاثیر زیادی بر ریزش بیشتر شاخص داشت. اما بعید است که قیمت دلار به زیر ۲۰ هزار تومان برسد. از طرفی سهم‌های بازار سهام با دلار زیر ۲۰ هزار تومان معامله می‌شود و به همین دلیل ریزش بورس بیش از این منطقی نیست.

این کارشناس با اشاره به گروه‌ فلزات و پالایشی گفت: بیشتر سهم‌های بازار سهام اصلاح زیادی داشتند اما سهم‌های دلارمحور مانند گروه‌های پالایشی و فلزات اصلاح زیادی کردند و احتمالا در کف قیمتی خود هستند.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کارشناس اقتصاد

    ماهرچی که بلا سرمون میاد ازندانم کاری ریس بورس هستش خداشاهده وقتی که شاپورمحمدی ریس بورس بود حتی ریزش ۲۰روزه هم نداشتیم وقتی که شخصی که بابالای ۱۰سال تجربه رو اینجوری بیرون میندازن و یه ادم کاملا ناشی رو جاش میزارن عاقبت بهتر ازاین نمیشه.

  • کارشناس اقتصاد

    اقای روحانی یادته اقای شاپورمحمدی چقدر مقاومت کرد ومیگفت بازارمالی رو نمیشه دستکاری کرد تا اینکه اخرجش کردی حالا فهمیدی شخصی که بالای ۱۰سال بورس رو بدون کوچکترین ندسان هدایت میکرد چقدر اخراجش کاراشتباهی بود.

  • ناشناس

    دارا سوم کی عرضه میشه؟؟؟؟؟؟!!!!

    • ناشناس

      شل کن عرضه میشه

  • M

    بیشترین ادمای که توی بورس ایران هستن بی تجربه وبیسوادهستن موافقی مثبت بزار فدامشی..?

  • ناشناس

    درسته بورس دستوری هست .
    ولی چند درصد از سهامداران در بورس دارای اطلاعات ابتدایی بورس هستند .
    بازار بورس با بازار طلا دلار و سکه خیلی فرق میکنه . این بازار نیاز به تحلیل و سواد بورسی داره .
    اگر درصد بالایی از سهامداران از سواد بورسی برخوردار بودند مطمِن باشید حقوقی ها هیچ وقت همچین کاری نمیکردند چون میدونستند رکب خواهند خورد

  • علی

    اخه چرا مردم رو گول میزنینمیزان نقدینگی که از مردم به یغما رفت حدود ششصد هزار میلیارد بود که توسط سه گروه یعنی دولت و حقوقی و افراد خاص صورت گرفت . ارزش اسمی کل سهاما تو مرداد ماه سه برابر الان بود یعنی دو سوم مبلغ اسمی کل سهامای بانکی از مردم پول به یغما رفته یعنی یک چهارم نقدینگی کل کشور که تغییر مالکیت داد. این نقدینگی از بورس خارج شده و الان چیزی حدود سیصد هزار میلیارد دیگه باقی مونده تو بورس یعنی توقع دارین با این حجم خروجی نقدینگی بورس رشد کنه. فقط بی زحمت نطرمو پخش کنین

  • ناشناس

    فروش اشتباه محضه…..
    بورس همیشه نوسان داره….صبور باشید صبور

  • ناشناس

    تا ۹۵۰ هزار میاد پایین هر کاری میخوایین بکنین میاد تا ۹۵۰

  • مجمع تحلیلگران

    دوستان گفتم قبلا که بین یک هفته تا دو هفته صفا قفل فروش خواهند شد و بعد اون یک سوم سهام شرکتای بورس بسته خواهند شد مثل روز روشنه دوستان حیف اینجا جاش نیست و گرنه چنان روشنتون میکردم که درک کنین چی میگم الان واضحتر نمیگم اما حدس میزنم بین هزار تا دو هزار میلیارد دولت نقدینگی بده به بازارگردانا البته اونم با فشاری که مردم دارن میارن اونجا میام براتون میگم چکار کنین قبل بسته شدن سهما این اتفاقات می افته بی زحمت پخش کن تجارت نیوز فکر نکن این طور مسایل رو پخش نکنی جلو حقیقت گرفته میشه

  • ناشناس

    همش میگن جو هیجانی
    فکر کردین مردم …هستن
    چرا نمیگین روحانی دستور داده