کد مطلب: ۴۶۷۹۹۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس هفته سوم مرداد ماه / آیا هفته‌ای صعودی در انتظار شاخص است؟

پیش‌بینی بورس هفته سوم مرداد ماه / آیا هفته‌ای صعودی در انتظار شاخص است؟

در نظرسنجی این هفته تجارت‌نیوز، شش نفر از کارشناسان خبره شرکت کردند که همه آن‌ها نظر به مثبت بودن بازار در هفته پیشرو داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ابتدای هر هفته پیش‌بینی از وضعیت شاخص بورس و آینده سهم‌ها طی هفته جاری را منتشر می‌کند که این گزارش شامل دیدگاه تحلیلی کارشناسان خبره بورس و دیدگاه معامله‌گران بازار سرمایه تحت عنوان نظرسنجی بورسی است.

در نظرسنجی این هفته تجارت‌نیوز، شش نفر از کارشناسان خبره شرکت کردند که همه آن‌ها نظر به مثبت بودن بازار در هفته پیشرو داشته و گروه‌های بانک، فلزات، پتروشیمی و دارویی ها را جزو صنایع پیشرو این هفته عنوان کرده‌اند.

کارشناسان در حالی بازار هفته پیش‌رو را مثبت پیش‌بینی کرده‌اند که سیگنال‌ها و اخبار مثبت موجود نیز پیش‌بینی مثبت بودن بازار را تقویت می‌کنند. از وعده گشایش اقتصادی رئیس جمهوری گرفته، تا عیدی دولت برای سهام عدالت، افزایش قیمت طلا و نفت و پیگیری ارزهای صادراتی سیگنال‌های مثبت برای بازار سهام هفته آینده هستند.

18مرداد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • عابدی

    حقوقی ها از سهامی که پذیره نویسی دارا دوم تخصیص می‌یابد حمایت نمی کنند تا در قیمت پایین تر دولت بفروشد ،بنابراین در فلزی و پالایشی ،رشد محتمل نیست ،بعد از انجام پذیره نویسی حمایت صورت می گیرد ،مبالغ که برای پذیرش نویسی پرداخت گردد بسیار شوک سنگین به بازار وارد می کنه و ریزش حتمی خواهد بود ،تا پذیرش نویسی اتمام یابد

  • ناشناس

    حتی اگه دموکراتها در امریکا برنده بشن بورس ضعیف نمیشه چون دولت دوست نداره فرصتی را که با پیروزی دموکراتها برای احیای اقتصاد کشور محیا میکنه را با خروج نقدینگی از بورس از دست بده. پس حمایت از بورس را بیشتر میکنه چون خروج نقدینگی از بورس برای اقتصاد کشور مضر است . پس رشد بورس حتی با پیروزی دموکراتها ادامه دارد حتی بیشتر از قبل

  • ناشناس

    ✔️⁩ دوستان لطفا به قسمت دیدگاه ها خبر صبح ۱۷ مرداد مراجعه نمایید و در مورد نحوه تخصیص عرضه اولیه ها نظر دهید. تا تجارت نیوز از طریق رسانه پیگیری فرمایند.
    عنوان خبر
    ⁦?️⁩ «آخرین اخبار از عرضه اولیه‌های جدید بورسی / عرضه اولیه هفته بعد چیست؟»
    با تشکر

  • ناشناس

    کف سازی و تثبیت و حالا عبور از حد روانی دو میلیون با مومنتوم بالا . افزایش هم زمان همه شاخصها قیمت و ارزش . ورود نقدینگی جدید با شتاب بیشتر . اصلاح خوب بسیاری از سهام با ارزش. همگی نشاندهنده مقصد فیبوناچی بعدی شاخص
    ۲ و ۴۰۰ البته با کمی افت و خیز برای آنها که صبور هستند و می‌توانند از آنها فرصت خرید استفاده کنند

  • ناشناس

    تارگت این هفته طبق تحلیل ایچیکومو 220000 خواهد بودهفته ای سراسر سبزپوش به خصوص برای سهم بزرگ و شاخص ساز

  • م.م

    من میگم منفیه

    • ناشناس

      ایولاداریداداش

  • علی

    من اطمینان دارم علارغم گروههای که اساتید فوق عنوان کردند که رشد می کند گروههای متعلق به خودرو هم پیشتازند این رو با بررسی تکنیکال عرض کردم و بسیار دقیق .

  • ناشناس

    من دقیقا سهامم چهار برابر شده بود ولی دیروز حسابی افت کرد اعصابم خورد شد ایا دوباره جبران میشه ؟ممنونم

  • ناشناس

    کسی هست پاسخ بده چرا کارگزاری مفید به کما رفت امروز ساعت نه نوزدهم مرداد.

  • ندا

    ❤❤❤دوستان به نظرتون ۳۰ میلیون دارا دوم بخرم ضرر نمیکنم؟آخه تمام سرمایمه اگه ضررمیکنم منفی بزنیداگه سودمیکنم مثبت بزنید❤❤❤❤