کد مطلب: ۵۸۵۸۷۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس کارشناسان از بازار سرمایه (اینفوگرافیک)

پیش‌بینی بورس کارشناسان از بازار سرمایه (اینفوگرافیک)

هفته گذشته شاخص کل بورس در کانال یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحد قرار گرفت. هفته آینده روند بازار به چه شکلی خواهد بود؟ و کدام گروه‌ها پیشتاز بازار هستند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، هفته گذشته تحرکات کلی بازار سهام مثبت بود و در بیشتر روزها گروه‌های کوچگ و بزرگ با روندی مثبت به کار خودشان پایان دادند.

هفته گذشته شاخص در کانال یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحد به کار خود پایان داد و حالا گمانه‌هایی شکل گرفته تا شاید شاخص به مقاومت ۱٫۶ میلیون واحد در هفته جاری برسد. اما پیش‌بینی کارشناسان از روند بازار سرمایه به چه صورت است؟

ایمان رئیسی، کارشناش بازار سرمایه هفته گذشته پیش‌بینی کرده بود شاخص کل بورس با تحرکات مثبت همراه باشد و گروه پالایشی را هم به عنوان گروه برتر بورس معرفی کرد. در پیش‌بینی هفته آینده هم او باز هم روند بازار را مثبت ارزیابی کرد و پالایشی‌ها را پیشتاز بازار معرفی کرد.

امیر حسین نام‌آور، کارشناس بازار سرمایه هم هفته گذشته پیش‌بینی کرده بود بازار متعادل باشد و حالا برای هفته آینده به تجارت‌نیوز گفته است احتمالا روند بازار منفی باشد.

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سهام روند بازار هفته آینده را متعادل همراه با پیشتازی نمادهای گروه بانکی پتروشیمی و پالایشگاهی پیش‌بینی کرده است. نیما میرزایی، کارشناس بازار سرمایه هم پیش‌بینی کرده بازار در روزهای آینده صعودی باشد و نمادهای گروه پالایشی و پتروشیمی هم پیش‌رو باشند

در اینفوگرافیک پیش‌بینی بورس هفته آینده ۵۰ درصد کارشناسان روند بازار را مثبت و حدودا ۹ درصد آنها روند بازار را منفی ارزیابی کردند. ۴۱ درصد هم تحرکات بازار را خنثی و متعادل ارزیابی کردند.

WhatsApp Image 2021 10 08 at 19.20.38

آخرین پیش‌بینی بورس را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مقایسه بورس زمان دولت روحانی و دولت رییسی مثل هم هست بورس زمان رییسی شرایط بدتری دارد چون عرضه اولیه هنوز نیامده قرمز شد من 4تا عرضه اولیه گرفتم که الان دوهفته است که هر چهار تا قرمز هستند و اصلاً سبز نمی شوند اینبود شعار بهبود بورس آقای رییس جمهور

  • ناشناس

    واقعا این بود شعارهای پوچ دولت…جالبه مجلس انقلابی کلا یادشون رفته وظایفشونو..حتی یه کلمه ..مردم در بورس گول خوردن…اینبارم…یادمان خواهد ماند….

  • ناشناس

    میشه پیش بینی نکنید اقای کارشناس تجارت نیوز

  • ناشناس

    وعده های ابراهیم رئیسی به مالباختگان بورس
    رئیسی با تاکید بر پیگیری جدی حل مشکلات بورس گفت: همه تلاش ما این است که مشکلات مردم حل شود و امید و اعتماد به جامعه برگردد و این هم با حرف نمی‌شود؛ باید سازوکارها را دنبال کنیم.
    این نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: مسأله بورس یکی از دغدغه‌های جدی ماست و معتقدم باید تمام راهکارهای حل مسأله به اعتمادافزایی سهامداران و مردم منجر شود تا کاملاً به بازار سرمایه اعتماد داشته باشند.
    رئیسی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از کارهای جدی و محوری ما این است که بازار بورس را برای مردم اطمینان بخش کنیم‌ و وضعیت بازار سرمایه را با کمک متخصصان و صاحبنظران این حوزه به وضعیت سامان یافته و مورد اعتماد مردم تغییر دهیم‌.

  • سعید تقی زاده

    درست بازار قرمزه ولی حال پایین امدن هم نداره 1/300حمایت مهم شاخص میتونه باشه

  • ناشناس

    سریع از بازار بورس خروج بزنید که طرح سازندگان نقدینگی دارد تو بورس هم خواستید بمونید فقط فپنتا تولید و فروش داخلی

  • مالباخته

    جناب اقای دهنوی شما باید با ریس بانک مرکزی هماهنگ باشی لطفا اول اجازه بدین بازار ۵۰درصد رشد بکنه بعد تصمیم به کاهش قیمت بگیرید یا وقتی شاخص کل به مقاومت میخوره قیمت ارز رو کاهش بدین کاملا مشخصه که این بازار برای شکستن مقاومت ۱۶۰۰باید نرخ ارز منفی نشه الان قیمت نفت درحال صعود هست و اگه فقط و فقط دلار روزی ۱۰۰تومن رشد کنه گروه پالایشی به شدت مستعد رشد میشن امروز گروه پالایشی بدون هیچ دلیلی منفی شد درصورتی که این گروه میتونست خیلی بهتر از این عمل بکنه.

  • مرضیه

    آقای رئیسی اولین وعده شما حمایت از مالباختگان بورس بود پس کو حمایت یعنی دروغ گفتید آنهم به ۸۰ ملیون ایرانی

  • ناشناس

    جالب خوشحال بودیم آقای رئیسی میاد به پول خودمون می رسیم به پول خودمون که نرسیدیم هیچ بیشتر تو باتلاق ضرر غرق شدیم ارزش پولمون یک سوم شد

  • علی علاقبندزاده

    لطفا بر ای من ارسال نمایید سپاسگزارم