خبر مهم:

کد مطلب: ۵۸۰۶۱۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی دلار فردا، شنبه ۲۷ شهریور/ خریداران دلار احتیاط کنند

پیش‌بینی دلار فردا، شنبه ۲۷ شهریور/ خریداران دلار احتیاط کنند

در حالی که روز پنجشنبه مجددا روند قیمت دلار صعودی شد اما سیگنال‌های سیاسی متعددی قابل مشاهده است که احتمالا روند صعودی قیمت دلار را در روز شنبه متوقف کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فعال شدن دیپلماسی ایران این بار در دیدار رئیس جمهور با نخست وزیر پاکستان و رئیس جمهور بلاروس، اظهارات جدید سخنگوی کاخ سفید، پایان بحث درباره ایران در شورای حکام و دیدار وزرای خارجه ایران، روسیه، چین و پاکستان هرکدام سیگنال‌های سیاسی مهم برای قیمت دلار در روز شنبه محسوب می‌شوند.

پنجشنبه ۲۵ شهریور قیمت دلار متاثر از نااطمینانی‌های سیاسی طبق انتظار عمل کرد و مجددا روندی صعودی به خود گرفت و به کانال ۲۵۴۰۰ تومان افزایش یافت. اما در روز شنبه احتمالا این روند به مانند پنجشنبه نباشد.

ابراهیم رئیسی در دیدار با نخست وزیر پاکستان، با بیان اینکه باید تلاش کرد حکومتی در افغانستان شکل بگیرد که برخاسته از اراده آحاد مردم این کشور باشد، گفت: استقرار امنیت در مناطق مرزی می‌تواند ظرفیت‌های قابل توجه این مناطق برای تعاملات و تبادلات اقتصادی و تجاری را فعال کرده و به شکوفایی آبادانی این مناطق نیز کمک کند.

وی در دیدار با رئیس جمهور بلاروس نیز با تاکید بر اینکه اولویت دولت من اقتصادی است، گفت: به دنبال توسعه مناسبات اقتصادی در منطقه هستم و به وزرای اقتصادی و فنی دستور داده‌ام پیگیر اجرای توافقات مشترک باشند.

علاوه بر این، سخنگوی کاخ سفید روز پنجشنبه با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید در ایران تاکید کرده که رئیس جمهور بایدن همچنان معتقد است مسیر دیپلماسی با ایران بهترین راه در بین گزینه‌هاست.(ایسنا)

همچنین نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین گفته است: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در جلسه کنونی خود یعنی نشست شورای حکام بررسی مسائل مربوط به ایران به پایان رساند. دیدگاه رایج این بود که زمان آن رسیده تهران همکاری خود را با آژانس برای حل مسائل مهم تشدید کند. اعضا همچنین خواستار از سرگیری مذاکرات وین شدند.(باشگاه خبرنگاران جوان)

خبر دیگر نیز به دیدار وزرای خارجه ایران، روسیه، چین و پاکستان مربوط است. آنها در حاشیه اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در تاجیکستان دیدار و در خصوص تحولات افغانستان گفتگو کردند. در این نشست وزرای خارجه چهار کشور از تشکیل دولتی فراگیر و با مشارکت همه اقوام در افغانستان حمایت کردند.(تسنیم)

آیا این بار هم قیمت دلار طبق انتظار عمل خواهد کرد؟

آخرین نرخ ارز را در صفحه قیمت دلار دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    با توجه به عضویت ایران در پیمان تجاری وسازمان شانگهای شاهد ریزش وکاهش ارزش دلار وارزهای دیگر خواهیم بود.
    با تشکر از تجارت نیوز.

  • سالار اصل پسندیان

    صد درصد میره بالا عجله نکنید

    • ناشناس

      حسن کلید که دم کدخدا را حسابی دید پس چرا اوضاع هر روز بدتر می شد .

  • امیر

    تابا آمریکا سرجنگ داریم قیمت دلار افزایشیه باید دم کدخدا را دید تا آخر سال دلار 50 تومنه

    • ناشناس

      خدا رو شکر نتیجه 8 سال سیاست باید دم کدخدا رو دید رو با اون برجام نافرجامشون دیدیم

  • رضا ادیب

    در اینکه دولت و بانک مرکزی دلار رو در مقطع کنونی روی هر عددی حفظ کند شکی وجود ندارد اما اینکه با توجه به پارامتر های واقعی اقتصادی چقدر امکان دارد روی عدد فعلی حفظ کند خیلی مهم است از نظر بنده به نتیجه رسیدن مجدد برجام تقریبا صفر است و از آن طرف دولت نمی تواند قیمت حامل های انرژی را بیشتر از این روی این قیمت نگهدارد اینها عواملی خواهد بود که در آینده قیمت دلار را تعیین خواهد کرد

  • ناشناس

    این خبرهایی که فرمودین همه توصیه بود که ضرب العجل مذاکرات تا سه ماه اینده انجام بگیرد فردا هم امریکا زیر حرفش خواهد زد وخواهد گفت چون ایران سلاح هسته ای درست میکند باز تحریمها را برای ایران چند برابر خواهد کدام وین کدام توافق کدام آش کدام کشک؟؟؟؟

  • ناشناس

    امیدوارم.که دلار تا حد توانش یعنی دلار 5تومان.ارزس دارد با این.وضعیت بیشتر از این حرام است

    • ناشناس

      در مبحث لبنیات سود اصلی را کارخانجات می برند برای کشاورزان نگهداری از دام دیگر صرف نمی کند امسال علوفه در فصل درو ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومن هر کیلویی معامله می‌شد این در حالی است که در فصل پاییز و زمستان به نزدیک ۱۰ هزار تومان هم خواهد رسید هر گاو روزی میانکین ۱۵ کیلو علوفه می خورد تا شیر دهد به نظر شما کشاورزان با چه قیمتی شیر را باید به کارخانه و دلالان بفروشند تا برای آنها نگهداری از گاو و گوسفند سود داشته باشد.

  • ناشناس

    سلام،دوستانی که دلتان برای ایران وایرانی می سوزد ، لطفا دست از سر قیمت دلار بردارید، به شما چه که ،قیمت دلار چقدر می شود، با این نوشته ها ی شما حتما قیمت بالا می‌رود. !!!!!
    وجیب مردم کمتر و کمتر می شود.
    آقایان به شما چه قیمت بالا می‌رود.، اگر شما مرد هستید بیاید اعلام کنید ، چون لبنیات دارد گران می شود، پس خرید نکنید،
    شما که دلتان برای مردم میسوزد، چرا به این شرکت های که
    برای فروش شیر تبلیغات می کنند، به مردم نمی‌گوید نخرید، این پدر سوخته ها !!!!،،شیر بخودی گران کرده ، چون مردم کم می خرند ، می‌رود پول شان را به تبلیغات می دهند ولی شیر ارزان نمی فروشند.!!!!!!
    اگر انسان هستید بیاید جلو گران فروشی ها کالا ها دیگر بگیرد. مرگ بر شما آدم فروش ها !!!!

  • ناشناس

    تورم با اقتصاد ایران مچ شده چند سال دیگه با تاسف میگیم دلار ۲۷۰۰۰تومان بود؟!؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟??؟?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • حسین

    دلار تا ۱۰۰ هزار تمن تو ایران سقف میزنه

  • ایرانی

    قطعا شما یه چیزیت هست،هر پیشبینی که انجام دادی برعکسش در اومده مرور کن!!
    یا سیگنال میفرستی برا جایی یا کسایی
    دکتر جان اشتباه محاسباتی زیاد داری