خبر فوری:

کد مطلب: ۶۸۳۶۱۳

پیش بینی قیمت دلار امروز ۲ مرداد / تب خرید دلار فروکش کرد

پیش بینی قیمت دلار امروز ۲ مرداد / تب خرید دلار فروکش کرد

پیش بینی می شود قیمت دلار امروز یکشنبه ۲ مرداد با نوسان چندانی همراه نباشد، هر چند بنا به گفته کارشناسان این روند تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

پایان رفت و آمدهای سیاسی به کشور عاملی برای ثبات قیمتی در بازار دلار امروز ۲ مرداد خواهد بود، چرا که این روزها تب خرید دلار به طرز معناداری کاهش یافته است.

پیش بینی قیمت دلار امروز ۲ مرداد

قیمت دلار ارتباط مستقیمی با مناسبات سیاسی و در نهایت مذاکرات وین دارد. از این رو با توجه به اینکه سفر مقامات سیاسی این روزها دیگر به پایان رسیده است و از طرف دیگر اخبار امیدوار کننده ای از برجام به گوش نمی رسد بنابراین ثبات نسبی قیمت دلار طی روزهای اخیر چندان دور از ذهن به نظر نمی رسد.

دبیر کل کانون صرافان کشور هم از کاهش هیجان خرید و فروش ارز خبر داد و گفت بازار وارد دوره آرامش شده است.

کامران سلطانی‌زاده پیش‌بینی کرده در روزهای آینده این روند با ثبات تداوم داشته باشد و خبری از نوسانات بسیار شدید در بازار نخواهد بود.

بازار چشم انتظار تزریق مجدد دلار

در ماه گذشته با تزریق دلار به بازار شاهد کاهش روند نزولی قیمت دلار بودیم. به گونه ای که تجربه نشان داده است که هر گاه دلار به بازار ارز تزریق شود تا حدی مانع از تب قیمتی دلار شده است، حال باید دید که دولت در روزهای آتی باز هم می تواند دلار به بازار تزریق کند که در این صورت بار دیگر شاهد روند کاهشی قیمت دلار خواهیم بود.

پیش بینی می شود قیمت دلار امروز به صورت هیجانی افزایش نداشته باشد و آرامش نسبی در بازار ارز حکمفرما باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.