کد مطلب: ۵۱۵۷۲۷

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۳ اسفند / انس جهانی طلا به زیر ۱۷۰۰ دلار می‌رسد؟

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۳ اسفند / انس جهانی طلا به زیر ۱۷۰۰ دلار می‌رسد؟

طلای ۱۸ عیار نسبت به روز پنج‌شنبه با ۲۷ هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۱۰۹ هزار تومان رسید. دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران می‌گوید انس جهانی طلا به زیر ۱۷۰۰ دلار نمی‌رسد اما احتمال دارد فردا طلا در بازارهای داخلی اندکی ارزان شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، انس جهانی طلا نسبت به روز پنج‌شنبه تغییری نکرده و با قیمت یک هزار و ۷۸۳ دلار معامله شده است. اگر چه در نخستین روز معاملات انس جهانی طلا بدون تغییر مانده اما نوسان دلار باعث گران شدن طلا و سکه شد.

به گفته عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، با کاهش انس جهانی طلا قیمت سکه باید ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باشد اما اخبار سیاسی و اقتصادی در سطح دنیا اجازه نمی‌دهد قیمت‌ سکه و طلا ثابت بماند. پیش‌بینی می‌شود احتمالا فردا قیمت طلا اندکی ارزان شود.

آیا انس جهانی طلا به زیر ۱۷۰۰ دلار می‌رسد؟ نادر بذرافشان در جواب این سوال پاسخ داد: انس جهانی طلا به زیر ۱۷۰۰ دلار نمی‌رسد. این روزها خبرهای سیاسی و اقتصادی در سطح جهان بر بازار طلا اثرگذار است و باعث نوسان قیمت طلا و سکه بین پنج تا ۱۰ درصد می‌شود.

روز گذشته سید محمود فضل آذر شربیانی، بازرس هیات مدیره اتحادیه طلا تهران گفته بود: «پیش‌بینی می‌شود هفته آینده انس جهانی طلا و نرخ ارز ثابت بماند اما با افزایش میزان تقاضا و در آستانه سال نو در هفته اول اسفند طلا ممکن است دچار نوسان ‌شود.»

قیمت سکه چقدر تغییر کرد؟

با نوسان قیمت دلار قیمت سکه چه تغییری کرد؟ بذرافشان در پاسخ به این سوال توضیح داد: طلای ۱۸ عیار با ۲۷ هزار تومان کاهش نسبت به روز پنج‌شنبه به قیمت یک میلیون و ۱۰۹ هزار تومان رسید.قیمت سکه طرح جدید ۳۵۰ هزار تومان کاهش یافت و با قیمت ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه با ۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز پنج‌شنبه با قیمت ۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان فروخته شد.

ربع سکه هم با ۱۰۰ هزار تومان کاهش با قیمت ۴ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان داد و ستد شد. سکه گرمی هم با ۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز پنج‎‌شنبه با قیمت ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد. حباب سکه هم دوباره به ۷۵۰ هزار تومان رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    طلا ارزان میشود