کد مطلب: ۴۹۶۲۲۷

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

پیش‌بینی بورس هفته سوم آذر / احتمال رشد بیشتر قیمت سهام

پیش‌بینی بورس هفته سوم آذر / احتمال رشد بیشتر قیمت سهام

با شروع معاملات این هفته از بازار سهام روند شاخص کل صعودی بود ولی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه عرضه در کلیت بورس بیشتر شد، اما بورس هفته بعد چه می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات دیروز و امروز عرضه در بازار سهام زیاد و امروز شاخص کل بازار سهام نیز به دلیل عرضه زیاد به صورت جزئی منفی شد اما بورس هفته بعد چه می‌شود؟

محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سهام در رابطه با بورس هفته بعد گفت: شاخص کل محدوده‌های مقاومتی خود را پشت سر گذاشته و روند صعودی بازار سهام شروع شده است. هفته بعدی نیز به روند بازار سهام مثبت است.

این کارشناس با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: اکثر نمادهای بازار سهام ارزندگی زیادی دارند و قیمت دلار نیز که تثبیت شده است، از طرفی نیز به دلیل فراگیر بودن بازار سهام احتمالا به این بازار توجه خواهد شد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام.
    فخاس (فولاد خراسان ) بیشتراز دو ماه کاملا منفی بوده و اصلاح داشته و این هفته روند سهام کامل برگشت و روندش صعودی شد. به نظر من کد به کد هابی که انجام شد سیگنال خرید هست نسبت به تمام همگروهی های خودش خیلی خیلی عقب هست و محکوم به رشد هست.
    نظر شخصی هست مبنای معامله قرار نگیرد

  • Reza

    به امید الله هفته ای خوبی خواهیم داشت.
    یا حقّ

  • Reza

    به امید الله متعال هفته بعد بازار خوبی خواهیم داشت.
    یا حقّ

  • ابراهیم حامدی

    فقط سهامتون رو نفروشید نگه دارید انشالله در بلند مدت رشد خوبی بکنه

  • رها

    چرا من چندماهه ۶۰درصدفروختم اما هیچ مبلغی حتی هزارتومن واریزنشده برام جای تاسف داره بخدا

  • علی

    من اوراق تبعی خریدم اما سهام پایه آن را نخریدم یعنی نمیدونستم بعد یک ماه کارگزاری مفید به من زنگ زده میگه سهام شما سوخته! میگم چرا؟ میگه چون سهام پایه آن رو نخریدین.
    اگه اینطوری بود پس چرا از اول اطلاع رسانی دقیق نکردین شما متونستین که یه کاری بکنین تا فقط کسی که سهام پایه آن رو دارن اوراق تبعی بخرند . لطفا همه باهم متحد باشیم و در سایت های مختلف اطلاع رسانی کنیم تا انشالله به پولمون برسیم

  • شاهرخ

    سلام قابل ذکر هستش که هشتاد درصد به خاطر این تو بورس سرمایه گزاری کردم این بود هر چند خیللللللی ناچیز کمکی به اقتصادمان داشته باشم. حال بعضیها سمپاشی میکنن خیالی نیست جانم فدای فدای ایران چه رسد به سرمایه ام.

  • ناشناس

    اختلال گرها رو گرفتن کی پول ما رو پس میدن خدایا خودت به داد ما برس

  • ناصر

    بورس ایران بیشتر از اینکه اقتصادی باشه دستوری و سیاسیه و اینکه بگیم آبروی دولت توی اینه که بورس مثبت باشه اصلا اینطور نیست. از عمر دولت چند ماه بیشتر نمونده و افت ۵۰ تا ۷۰ درصدی قبلی نشون داد این کار مثل آب خوردن اتفاق میوفته. پس احتاط کنید که شرط عقله!!

  • ناشناس

    طلام ببخشید اگر ثبت نام سجام انجام ندیم مشکلی هست؟؟