خبر مهم:

کد مطلب: ۴۷۱۶۸۹

بورس یکشنبه را چگونه آغاز می‌کند؟ / خودرویی‌ها بیشترین عرضه‌کننده را دارند

بورس یکشنبه را چگونه آغاز می‌کند؟ / خودرویی‌ها بیشترین عرضه‌کننده را دارند

در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز یکشنبه، فشار عرضه در نمادهای خودرویی و بانکی موجب شده تا این دو گروه بیشترین صف‌های فروش را به خود اختصاص دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مرحله پیش‌گشایش معاملات بازار سهام روز یکشنبه 2 شهریورماه، همچنان جو عرضه در بازار سهام غالب بوده و اکثر نمادهای گروه خودرویی و پالایشی با صف عرضه همراه هستند. این در حالی است که برخی نمادهای فلزات اساسی نیز صف خرید دارند.

1 3 46

در جریان فرایند پیش‌گشایش نمادهای خودرو، خگستر و وتجارت بیش از 200 میلیون صف فروش تشکیل داده‌اند و این در حالی است که نمادهای بزرگی چون شستا و وخارزم نیز با فشار عرضه مواجه هستند. هر چند فشار عرضه نسبت به روز گذشته اندکی کمتر است. در طرف تقاضا نیز به جز عرضه‌اولیه‌های اخیر نماد ونیکی بیشترین متقاضی خرید را دارد و در میان نمادهای شاخص‌ساز نیز فملی با صف خرید مواجه است.

بازار سهام در حالی از دقایقی دیگر معاملات خود را آغاز می‌کند که روز گذشته شاخص کل با افتی 30 هزار واحدی و قرار گرفتن در سطح یک میلیون و 727 هزار واحدی به کار خود خاتمه داد.

پیش از آغاز معاملات امروز نمادهای دفرا، غمینو و تبرک به دلیل افشای اطلاعات گروه الف متوقف شده‌اند.

با توجه به سیگنال‌های اخیر دولت و مقامات بورسی از حمایت‌های هوشمند به نظر می‌رسد در صورت عمل به وعده‌ها، بازار سهام امروز یا فردا اصلاح خود را به پایان برساند و مجددا روال عادی خود را در پیش بگیرد. البته بی‌اعتمادی به وعده‌ها در چندمدت اخیر موجب شده تا بسیاری از معامله‌گران به فکر خروج سرمایه خود از بورس بیافتند به طوری که در دو روز معاملاتی گذشته شاهد خروج بیش از 2000 میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از بورس بودیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بورس رو تعطیل کنند….داغون شدیم…..

  • ناشناس

    ریزش بزرگ شروع شده. مردم گول خوردند

  • نسترن

    سلام مدیرعامل تجارت نیوز از شما خواهش می کنم دلیل اینکه از کارگزاری بانک سپه برای ما اس ام اس نمیاد پیگیری بفرمایید خدا شاهده به پول سهام عدالت نیاز داریم برای فروش ۳۰ درصد دوم باید به سایت کارگزاری بانک سپه مراجعه کنیم اما فراموشی رمز عبور را که میزنیم هیچ پیامی نمیاد خواهش می کنم پیگیری بفرمایید با تشکر

  • آزاد

    متاسفانه پولا از بورس خارج شد فروش سهام عدالت و وعده های تو خالی دولت باعث سقوط بورس شد متاسفم که اینجوری سرم ایمون به باد فنا رفت

  • محمد

    تناقض در رفتار و کردار مسئولین و عدم ثبات در تصمیمات آنها بیشترین علت ریزش اخیر بورس است .این‌که بعضی ها اصطلاح اصلاح را به کار می برند ،اصلاح از قاعده و قانونی پیروی می کند که در این بازار مشاهده نمی شود .

  • حسین

    گروه خودرو و قطعات همش منفیه

  • ناشناس

    پس کی قرار بر گرده خسته شدیم

  • حسن

    لااقل برای چند ثانیه به اندازه نیم درصد نمودارای منفی ۵ رو بکشید بالا که سهام هایی که گذاشتیم برای فروش، فروخته بشن دیگه نابودتر از این نشیم

  • بدبخت بورس

    من موندم این هسته الان چرا داغ نمیکنه اگه دولت میگه دخالت نداشتم

  • ناشناس

    براد من شما اول باید جلوی فروش حقوقی رو بگیرید‌..حقوقی نباید بتونه سهم بفروشه‌.