کد مطلب: ۴۶۱۷۷۱

بورس شنبه را چگونه آغاز می‌کند؟ / خودرویی‌ها تنها گروه پرتقاضای امروز

بورس شنبه را چگونه آغاز می‌کند؟ / خودرویی‌ها تنها گروه پرتقاضای امروز

در جریان مرحله پیش‌گشایش بورس روز شنبه ۲۱ تیر، اگرچه اکثر گروه‌های صنعتی با فشار تقاضا مواجه هستند، نمادهای خودرویی با صف خرید سنگین مواجه هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز شنبه، اگر چه اکثر گروه‌های صنعتی با فشار عرضه و صف فروش مواجه شده‌اند اما نمادهای گروه خودرویی و برخی نمادهای پالایشی و پتروشیمی با صف خرید همراه هستند.

2 13

در جریان مرحله پیش‌گشایش امروز بازار سهام سه نماد خمحرکه، وآیند و شستا با صف خرید بالای ۴۰۰ میلیونی مواجه هستند. این در حالی است که بجهرم، غگل و وپاسار با صف فروش سنگین مواجه هستند.

پیش از شروع بازار امروز ختراک، ومشان و کسعدی به دلیل افشای اطلاعات الف متوقف هستند. این در حالی است که زمان انجام معاملات ولپارس از ساعت ۱۲ و ۴۵ تا ۱۳ و ۵۰ دقیقه خواهد بود. از سوی دیگر نماد سیتا نیز از ساعت ۱۲ و ۳۵ تا ۱۳ و ۴۰ معامله می‌شود. همچنین نمادهای خودرو و خساپا از ساعت ۱۳ و ۵۰ تا ۱۵ معامله می‌شود.

این در حالی است که بر اساس پیش‌بینی‌ها امروز از نیمه دوم بازار احتمال بازگشت بازار به روند صعودی وجود دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • جوانمرد

    در اینده بسیار نزدیک تمام مدیران بورسی باید در دادگاه عدل جوابگو باشند که چطور باعث سقوط پول ملی شدند و چطور بدون هیچگونه فعالیت مثبت سهام شرکت ها به یکباره چند صد درصد رشد کردند و باعث تورم افسار گسیخته شدند! شک نکنید تمام کسانیکه باعث تضعیف پول ملی شدند باید جوابگو باشند.

    • ناشناس

      نه که بانک مرکزی برای دلار جوابگو بوده!!
      عزیز من همه چی چندین برابر شده، بورس هم!

  • ناشناس

    سلام در مورد نیامدن نماد داریم بر روی صفحه دارایی من هم صحبت کنید یک ماهه الاف فروش هستیم

  • عاملی

    رشد هر روز بورس بدون هیچگونه پشتوانه ای پول ملی را نابود کرد این کمک به اقتصاد نیست بلکه نابود کردن اقتصاد و سقوط ارزش پول است. کجایی دنیا همه سهم ها از تمام صنایع با هم هر روز رشد میکنند!!!!!!!! فقط در زیمبابوه و ونزوئلا که هر دو کشور اقتصاد نابود دارند اینطور است و ایران هم متاسفانه اینطور شده. دلال بورس با دلال سکه و دلار هیچ فرقی ندارد چون فقط فکر منافع زودگذر خود هستند. اگر به همین منوال بخواهد پیش رود کمتر از چند ماه دیگر یک متر اپارتمان در تهران هم نمیشود خرید. یعنی شما انتظار دارید هر روز بورس رشد کند بعد قیمت زمین و املاک ثابت بماند!!!!