کد مطلب: ۵۰۶۷۱۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آخرین تحرکات بورس هفته / فشار عرضه در شاخص‌سازان ادامه دارد

آخرین تحرکات بورس هفته / فشار عرضه در شاخص‌سازان ادامه دارد

در مرحله پیش گشایش بورس امروز عرضه از تقاضا در گروه بانکی و خودرویی بیشتر است و به نظر می‌رسد معاملات امروز نیز روند نزولی داشته باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نماد خساپا تقاضای بیشتر از عرضه دارد اما سایر نمادهای گروه خودرویی با فشار عرضه همراه هستند و از طرفی نمادهای گروه بانکی نیز عرضه بیشتر از تقاضا دارند.

ریزش بورس در حالیست که به گفته کارشناسان فعلا متغییر خطرناکی برای ریزش وجود ندارد و جو هیجانی باعث روند نزولی شاخص کل شده است.

گشایش 24 دی

از طرفی در برخی نمادهای پروه پالایشی تقاضا شکل گرفته است و به نظر می‌رسد اگر از بازار سهام حمایت شود بورس امروز روندی متعادل خواهد داشت.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    حقوقی ها خوب میدونند قرار چه اتفاقی بیافته بخاطر همین دارند عرضه سنگین میکنند و نقدینگی ریالی جمع میکنند چون میدنند اگر تحریمها برداشته بشه دلار میکشه پایین و بورس هم سقوط میکنه بخاطر همین شروع کردن به عرضه سهام از ما گفتن بود ولی هر کسی صلاح خود داند

  • ناشناس

    یه نمونه از شرکتهایی که ورشکسته هستن همین شرکتهای تولید برق هستن که نمیتونن برق مملکت رو تامین کنن و پول ندارن گاز بخرن دارن مازوت میخرن.اینها همه نشون دهنده زیان ده بودن اغلب شرکتهای بورسی هستن .فقط با تبلیغات دولت روحانی تونستن به چند برابر قیمت سهام ها رو به مردم بندازن و الان هم پاسخگو نیستن.

  • ناشناس

    بورس اعتماد تا سالها برنمیگرده
    اعتماد و اعتبار ساختنش سالها طول میکشه و از بین رفتنش یکبار دروغ و دزدی کافیع
    اعتماد تمام سرمایه بورس بود که بر باد رفت
    شک‌نکنید ۵۰ ملیون ادم فهمیدن بورس بی ارزشع و هرگز دیگه به بورس برنمیگردن
    انسان دانا دوبار از یک سوراخ گزیده نمیشود

  • مجمع تحلیلگران

    وقتی نمایندگان مجلس میان و میگن بورس کاروانسرا نیست که بیایین و برین منظودشون اینه که جناب حقوقی تو بازار رو منفی کن تا هر کی دلش میخواد بره بره یعنی قفلش نکن تو همون منفی پنج بخر بگدار تا هر کی موندگار نیست بره. اما مشکل حقوقی اینه که فکر نمیکنه با رفتن اون جماعت حجم زیادی از نقدینگی خارج میشه ثانیا اعتماد عمومی گرفته میشه. بعد که بخای سهمو بکشی بالا حقیقی حمایتت نمیکنه

  • ناشناس

    بورس ایران واقعا مزخرفه

    • ناشناس

      پول هامون و از بانک ها و بورس بکشیم بیرون .مردونگی داشته باشیم‌بکشیم بیرون که درس بزرگ و تنبیه بزرگی باشه برای بانک ها و بورسی ها .‌همه بکشیم بیرون .

  • ناشناس

    هیچ حمایتی نباید صورت بگیره. سهام دار بجا دلالی باید تو مدریت شرکتها دخالت کنه و سود آور بشه نه قمار کنه رو سهم هاش کمبود کاذب و رشد بی دلیل که حالا توقع پیدا کنه هر روز باید سود کنه.
    دلال ها هم با حرف مسئولین خرید و فروش نمی کنند طمع می کنند و وقتی قیمت بالا می ره باد می کنند و وقتی پایین میاد گریه و زاری که پولم و سرمایه عمرم رفت. انگاری از عرق جبین بدست آوردند پول باد آورده رو باد می بره.

  • ناشناس

    با 20ملیون ضرر خدافز.. اعصاب ادم مهمتره

  • مهدی

    70 درصد ضرر کردم هیچ ادم عاقلی دیگه سهام نمیخره
    اعتمادی وجود نداره اون از وضع دارایگم و پالایشی این از وضع خودرویی ها
    حداقل 4 سال طول میکشه سر به سر بشم

  • ناشناس

    بی ارزش ترین اوراق کل جهان سهام شرکت های بورس ایران.
    کاغذ A4 سفید میگرفتیم بهتر از این سهام آشغال بود.

  • ورشکسته

    هر روز منفی 5!!! حیف به سرمایه ای که با 40 سال قالی بافی با زن و بچه ام بدست آوردم بودم از دست رفت یعنی حقوقی با دوز کلک از دستم گرفت شرمنده دخترم شدم روسیاه شدم پیش زن و بچه ام. شما رو به خدا دیگه بس کنید بورس خانواده منو ورشکسته کرد.