کد مطلب: ۵۰۰۶۳۲

پاسخ به پرسش‌های یارانه در گفتگوی زنده اینستاگرامی تجارت‌نیوز

چرا یارانه ۱۰۰ هزار تومانی کرونا اشتباه واریز شد؟

چرا یارانه 100 هزار تومانی کرونا اشتباه واریز شد؟

بسیاری از متقاضیانی که خود را واجد شرایط دریافت یارانه کرونا می‌دانند نسبت به واریز نشدن این یارانه گله‌مند هستند، حسین میرزایی، سخنگوی حمایت معیشتی کرونا در گفتگوی زنده اینستاگرامی به این سوال پاسخ می‌دهد که چرا یارانه 100 هزار تومان کرونا برای برخی از مردم واریز نشد؟

اولین نوبت از چهار نوبت واریز یارانه 100 هزار تومانی کرونا در پایان هفته گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. قرار بود این یارانه به افرادی که فاقد حقوق ثابت و بیمه هستند و یارانه معیشتی بنزین دریافت می‌کنند واریز شود.

اما پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد که برخی از خانوارهای تحت پوشش بیمه و دارای درآمد ثابت این یارانه را دریافت کرده‌اند، این موضوع موجب نارضایتی دیگر خانوارهایی شده که می‌گویند شرایط دریافت این یارانه را دارند اما مبلغی برایشان واریز نشده است.

در این خصوص قرار است حسین میرزایی، سخنگوی حمایت معیشتی کرونا در گفتگوی زنده اینستاگرامی که در صفحه رسمی تجارت‌نیوز در اینستاگرام منتشر می‌شود به سوالات متقاضیان و کسانی که به این واریزی‌ها اعتراض دارند پاسخ دهد.

این گفتگوی زنده در ساعت 17 روز سه‌شنبه دوم دی ماه در صفحه اینستاگرام تجارت‌نیوز به آدرس tejaratnews برگزار می‌شود. سوالات خود را درباره یارانه 100 هزار تومانی در قالب کامنت در زیر این خبر بنویسید.

IMG 20201221 123409 560

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مصطفی

    سلام برای من دو دوره یارانه صد هزار تومانی واریز میشد ولی تو بهمن ماه واسع بعضی ها ریختن ولی ما واسع من هنوز پولی واریز نشده ما خانواده سه نفره هستیم یه دخترم دارم که مریضه بخدا تمام امیدم به همین پول بود من از منطقه سیستان و بلوچستان هستم تو یه روستای منطقه محروم تورو خدا پیگیر ما باشید

  • ...

    عجیبه امروز برا همه واریز شد بجز من ، ۲ ماه قبل رو واریز کردن ولی این ماه رو نه !!

  • ناشناس

    درود چرا نوبت سوم یارانه ۱۲۰۰۰۰هزارتومانی که تحت پوشش بهزیستی هستیم واریزنشده ب قرآن نیازداریم

  • ناشناس

    آخه این درسته واسه ما یارانه صد تومنی ندادند!میخواستم واسه جهیزیه دخترم یه شونه تخم مرغ بخرم

  • ناشناس

    چرا یارانه معشتی برای ما واریز نمیشه همه شرایط رو هم دارا هستیم

  • مهدی

    چرا این صد تومی برای ما واریز نشد

  • ناشناس

    چرا یارانه 100تومنی برای ما واریز نشد. نه بیمه داریم نه حقوق ثابت

  • ناشناس

    چرا یارانه ۱۰۰هزارتومانی ۲۱بهمن ماه به ما واریز نشده

  • ناشناس

    واسه ماواریز واسه نه بیمه داریم نه هیچی اما کسایی ریختیدکه همه چی دارن

  • م]ن

    وقتی می گویند بعضی ها یعنی به دلخواهی خودی شان دوست دارند بدهند یا ندهند این قانونی نیست دل بخواهی دولت که دستور داده اونکه پرداخت نکرده دولت نمی گوید چرا پرداخت نکردی دولت گفت پنجاه میلیون بدون ضامن تسهیلات بدهند بانگها ندادند چی شد گفتند صدهزار تومان یارانه بدهید ندادند چی شد پس دل بخواهی آیا کسی هست جواب گوباشد