کد مطلب: ۵۱۷۲۹۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

چشم‌انداز بورس هفته دوم اسفند / تک‌سهم‌ها در مدار توجه!

چشم‌انداز بورس هفته دوم اسفند / تک‌سهم‌ها در مدار توجه!

در جریان معاملات هفته گذشته بازار سهام روندی نزولی داشت و حتی حمایت‌های روز چهارشنبه نیز کارساز نشد. اما بورس هفته آینده چه خواهد شد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان نظرشنجی این هفته تجارت‌نیوز از کارشناسان برتر بازار سهام، اکثر کارشناسان روند بازار سهام را متعادل پیش‌بینی کردند و تک‌سهم‌ها را صنایع پیش‌رو در بازار سهام هفته آینده دانستند.

IMG 20210227 000743 781

حمید اسدی، حقوقدان بازار سرمایه نیز روند بازار سهام را مطابق با اقدامات قانونی بازارگردان‌ها می‌داند.

این درحالیست که هنوز ابهاماتی برای بازار سهام وجود دارد و به گفته محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه بانک مرکزی نرخ بهره اسناد خزانه را افزایش داده و این موضوع می‌تواند شوک بزرگی برای بازار سهام باشد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بدبخت شدم حاصل کل زندگیم از دستم رفت

  • ناشناس

    اکثر سهامها به قیمت ارزنده رسیدند مردم هم میدانند و انچه که شما در صف فروش می بینید اعتراض مردم به عدم اعتماد و دروغ دولت به مردم بوده که بسیار متضرر شدند و فقط میخوان از این بازار دروغ خارج شوند و بزرگترین ضرر دولت روحانی یه مردم کاشت بی اعتمادی می باشد و دولت بعدی باید هزینه زیادی برای بازگرداندن اعتماد مردم انجام دهد حتی مجلس باید برای برگرداندن اعتماد مردم بودجه تعریف میکرد

  • م

    مسعولین شما رو به خدا قسم به کاری کنید تمام سرمایه زندگی وعمرمون بامنفی شدن بورس نابودشدرفت

  • ناشناس

    بورس جای است که سرمایه مردم رو نابود میکنند.

  • ناشناس

    شمارا به خدا قسم، نگذارید سیل بورس زندگی مردم را ببرد تا اینجا، هر چی حقوقی خورده، حلال،دامنه نوسان را مثبت کنید جلوی ضرر را هر جا بگیرد استفاده ست ،۰تا ۱۰ مثبت بشه ،تو را بخدا تجارت نیوز اقدام کن

  • پژمان

    به مولا مردم به خاک سیاه نشوندند
    بابا دم عید به ولا ندارم
    اومدم یه جسه سود کنم
    اقایان بالا سود بردند

  • ناشناس

    ملت دارایشان را تو بورس
    به گرو گذاشتند بقیه بماند

  • ور شکسته بورس

    چه خبره همه فروش زدن،با این فروش هم خودتان بدبخت می کنید وهم دیگران، همه جو گیر شدین ،انصاف داشته باشید از خدا بترسید

    • ناشناس

      نگران نباش کسانی که از قبل در بورس بودن و تجربه افت ها را دارن میدانند که در آخر کار این کسانی که کم طاقت هستند میروند و بازار میماند با سهام دارن .کسانی که سهم ها را نگه می دارند زمانی که بازار به ثبات برسه به نفع خود میرسند .البته هر چه این هجوم فروش بیشتر باشه سهام داران واقعی دیرتر به نفع خود میرسند .اینها کسانی هستند که تا دیدند بورس نفع داره با اینکه کارشناسان هر روز تاکید میکردن که با گرفتن وام و فروش منزل و ماشین وارد بورس نشوید فکر میکردن کارشناسان میخواهند خودشان بیشتر به نفع برسند و الان هم که میگویند نفروشید تا بازار به ثبات برسه .الان هم کار خودشان را میکنند و نمیتوانند بفهمند که اینگونه فرار از بازار هم باعث زیان خودشان میشوند هم دیگران .

    • زیان دیده کهنه کار

      اتفاقا خیلی زودتر از اینا باید خروج میزدنو هر وقت بورس حالش خوب شد و پولای چپاول شده رو برگردوتدن و وضعیت چندماهی متعادل بود هرکه دوست داشت با علم و آگاهی ورود کند.ماکه چند ماه پیش خروج زدیم و الحمدولله کمتر توی ضرر رفتیم.اونم هر وقت حال بورس خوب شه جبرانش میکنم.

  • ناشناس

    سلام آخه خدا رو خوش میاد سر مردم کلاه بزارید بچه بدبخت من بیکار ی مقدار پولی هم که داشت سهام خرید اونم کشیدن بالا .فقط دارم خون گریه میکنم .خدا ازتون نگذره

  • ساره

    توروخدا درستش کنید نابود شدیم رفت