کد مطلب: ۳۴۴۹۵۴

مشاور نوبخت:

کارگران فاقد بیمه هم بسته حمایتی دولت را می‌گیرند

کارگران فاقد بیمه هم بسته حمایتی دولت را می‌گیرند

مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد که بسته حمایتی دولت شامل حال کارگران فاقد بیمه تامین اجتماعی هم می‌شود.

مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه بسته حمایتی دولت شامل حال کارگران فاقد بیمه تامین اجتماعی هم می‌شود گفت: اکنون زمان دریافت بسته حمایتی دولت برای کارگران بیمه‌ای است و به‌نوبت جلو می‌رود و افراد فاقد بیمه نیز این بسته‌ را می‌گیرند.

به گزارش تجارت‌نیوز،‌ ابوذر ندیمی، مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص انتقاداتی که به واریز نشدن بسته حمایتی دولت به حساب کارگران فاقد بیمه وجود دارد به رادیو گفت: گروه‌هایی که شامل بسته‌های حمایتی دولت هستند کارگران،‌ مددجویان، کارمندان دولت،‌ بازنشستگان دولتی، لشگری و سایر صندوق‌ها، رانندگان، اقشار روستایی و فاقد بیمه‌ای‌ها هستند که اکنون زمان دریافت بسته حمایتی دولت برای کارگران بیمه‌ای است و به‌نوبت جلو می‌رود و افراد فاقد بیمه نیز از این بسته‌ها بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه اکنون بیش از 900 هزار میلیارد تومان یارانه پنهان در کشور پرداخت می‌شود گفت: پرداخت این بسته‌ها به‌جهت فشاری است که امسال بر مردم وارد شده است که پرداخت آن مقداری پررنگ‌تر شده است.

ندیمی در پاسخ به انتقاداتی که پیرامون مبلغ درنظر گرفته‌شده وجود دارد و فقط برای 7 میلیون نفر درنظر گرفته شده است گفت: اعطای بسته حمایتی دولت بخشی از اقدامات دولت برای کمک به وضعیت اقتصادی مردم است و مواردی دیگری چون افزایش حقوق و یارانه‌ها نیز وجود دارد.

مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد اقدامات دیگر دولت گفت: حقوق‌ها را به‌صورت پلکانی افزایش دادیم یعنی بالاترین میزان رشد در حقوق برای گروه‌هایی است که درآمد پایین‌تری دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مابایدحرفامون وب کی بگیم هیچکس محل نمیدن میرن ب کسایی ک تامین اجتماعی هستن میدن ک ماه۴میلیون حقوق دارن ک بیکارم بشن حقوقشونم میریزن ولی کارگرازادک یک روزمیره یک روزنمیره بیمه ام نداره انگارن انگارکجاش منصفه ب کی بایدبگی حالیشون نمیشه ب دادمردم نمیرسن چی کروناباشه چی مباشه کارگرابدبختن

  • ناشناس

    شوهر من شغل آزاد داره کارگر ساختمانی هست 2 ماه که در محل کار از طبقه ی دوم افتاده واز ناحیه ی پا آسیب دیده 3 جای پاش شکسته در منزل به سر می‌برد وهیچ راه در آمدی هم نداریم یارانه ی معیشتی هم به مه تعلق نگرفته واقعا احتیاج به کمک داریم کی باید به داد ما برسد کجا باید برویم چه کار کنیم از کجا بیاریم امرار معاش کنیم تو را به خدا به خدا یه فکری به حال ما بکنید به ما هم یارانه معشتی بدهید تو را به خدا کمکمون کنید

  • ناشناس

    سلام ‌ارسلان پرهمت هستم از جایی در کشور حقوق نمی گیرم بیکار واز دو دستم و دوتا پاهایم فلجه و زیر نظر سازمان بهزیستی استان فارس شهرستان ممسنی میباشم و سهام عدالت دریافت نکردم علتش چیه؟ ممنونم