کد مطلب: ۴۹۳۹۵۵

کاهش قیمت خودرو در بازار ادامه‌دار است؟

کاهش قیمت خودرو در بازار ادامه‌دار است؟

نایب‌رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در خصوص آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار آزاد توضیحاتی داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نعمت‌الله کاشانی‌نسب، نایب‌رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در خصوص کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد، گفت: بازار خودرو از اول هفته تاکنون تعطیل است و تمام نمایشگاه های ماشین فعالیتی ندارند و می توان گفت هیچ خرید و فروشی در این بازار صورت نمی‌گیرد.

نایب‌رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تشریح کرد: اگر اکنون قیمتی به بازار اعلام می‌شود، ساختگی است و تا زمانی که در بازار آزاد خرید و فروشی صورت نگیرد نمی‌توان قیمت خودرو را اعلام کرد. هر چند ممکن است در فضای مجازی خرید و فروش صورت گیرد اما بازار خودرو تعطیل است.

کاشانی‌نسب ادامه داد: قیمت خودرو با توجه به کاهش نوسانات نرخ ارز، روند نزولی دارد و این روند پیش‌بینی می‌شود همچنان ادامه‌دار باشد. عرضه خودرو اکنون در بازار صورت می‌گیرد اما تقاضایی وجود ندارد.

او در خصوص خرید و فروش خودرو وکالتی توضیح داد: با توجه به اینکه خودروهای صفر و جدید مانند سورن پلاس و دنا پلاس اتومات در رهن خودروسازان است، از این‌رو امکان خرید و فروش این کالاها وجود ندارد و به صورت وکالتی معامله می‌کنند که به هیچ عنوان این کار قانونی نیست و کاملا غیر قانونی انجام می‌شود.

نایب‌رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با بیان اینکه آخرین به‌روزرسانی قیمت‌ها از سوی نمایشگاه‌داران خودرو به پنج شنبه هفته گذشته باز می‌گردد، گفت: طبق آخرین آمار خرید و فروش قیمت خودرو‌های داخلی، مونتاژ و خارجی نسبت به ۲۵ تا ۳۰ روز قبل، ۳۰ درصد کاهش یافته است.

کاشانی ادامه داد: بر اساس آخرین قیمت‌های بازار خودرو که مربوط به ۲۹ آبان ماه می‌شود، خودروی ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۱۸۹ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ با قیمت ۱۸۵ میلیون تومان، سمند با قیمت ۱۶۱ تا ۱۶۲ میلیون تومان، سایپا ۱۳۱ با قیمت پایه ۱۰۰ میلیون تومان، تیبا صندوق دار با قیمت ۱۱۷ میلیون تومان، تیبا ۲ با قیمت ۱۲۸ میلیون تومان و ساینا با قیمت ۱۳۰ میلیون تومان معامله شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بزودی قیمت پرایدزیر60میلیون

    • صمد

      شوما دیگه خیلی ساده لوح و سرخوشی،تو همین حالت بمون کمبوزه با خیار میاد

  • ناشناس

    کوییک خیلی خیلی خیلی گران است! سایپا بی وجدان!
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  • ناشناس

    سلام فقط نخرید

  • گران فروشی ممنوع

    هرکی بخره انسانیت رو زیر سوال میبره نخرید زیز ۵۰ برسه همشون خارجی باید بهترین ۳۰۰ و نرمال ۱۰۰ بشه وسلام

  • ناشناس

    نخرید نخرید نخرید نخرید نخرید خواهش میکنم

  • ناشناس

    سلام
    ببیند با افزایش بی رویه قیمت ها و کاهش قد رت خرید مردم سقوط قیمت ها همچنان ادامه دارد
    روزی می اید که خودروها را اقساطی بفروشند ولی مشتری نباشد
    یک کارمند ویا کارگر ویا …..مگر چقدر حقو ق می گیرد که بتواند این پول ها پرداخت کند

  • ناشناس

    دوستان پایینتر میاد مخرید

  • فری

    من خودم دنبال 206 بودم تو همین دو هفته ای مدل 97 که میخواستم حدود 20 تا30 تومن فروشنده ها اومدن اپایین-یه نکته اینه که خیلی از آقایون دللال تشریف میارن تو همین نظرات هی میگن نیومده پایین نیومده پایین.یا حتی میان تو دیوار آگهی فروش با قیمت بالا میزنن که الکی جو بدن.چون سودشون تو قیمت بالاتره(درصدی هستن دیگه)گول اینا رو نخرید.تحمل کنید تو لحظه مناسب خرید کنید.

  • ناشناس

    پراید 7 میلیونی میشه 135 میلیون نمیگوئید ،، نابود شدیم از گرانی ،، چند صد هزار میاد پائین میگویند ،، ریزش ،،.
    عزیزان هروقت زیر 7 میلیون شد از این ،، کاهش قیمت ،، صحبت کنید.

  • شهروند ایرانی

    هموطنان عزیز خرد را بکاار گیرید تا تمامی محصولات ارزان شود صبر و شکیبایی و نخریدن راه چاره است . ارزانتر هم می شود اگر نخریم . صبر و ظفر هر دوستان قدیمند . بر اثر صبر نوبت بر ظفر آید