کد مطلب: ۶۷۶۹۰

کاهش معاملات در کشور بجز تهران / مسکن از رکود خارج نشده است

کاهش معاملات در کشور بجز تهران / مسکن از رکود خارج نشده است

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اعلام این‌که در سطح کشور به جز تهران شاهد کاهش معاملات مسکن هستیم، گفت: اصلاح قانون سیاست های پولی و بانکی می تواند به بهبود وضعیت بازار مسکن کمک کند. حسام عقبایی با بیان این‌که در سطح کشور به غیر از تهران شاهد کاهش قراردادهای اجاره و معاملات مسکن هستیم،

e86e83dd0de6d3dfcb14396fda095de7_XL.jpg

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اعلام این‌که در سطح کشور به جز تهران شاهد کاهش معاملات مسکن هستیم، گفت: اصلاح قانون سیاست های پولی و بانکی می تواند به بهبود وضعیت بازار مسکن کمک کند.

حسام عقبایی با بیان این‌که در سطح کشور به غیر از تهران شاهد کاهش قراردادهای اجاره و معاملات مسکن هستیم، گفت: از این رو نمی‌توانیم بگوییم که مسکن از رکود خارج شده است.

وی با تاکید بر این‌که خروج از رکود مسکن به عدم انحراف سیستم بانکداری کشور بستگی دارد، افزود: اصلاح قانون سیاستهای پولی و بانکی کشور می‌تواند به بهبود وضعیت بازار مسکن کمک کند.

به گفته وی، بانکهای کشور به بنگاه‌های اقتصادی تبدیل شده اند که سودشان متناسب نبوده و زمان بازپرداخت تسهیلات آنها بسیار کوتاه است. به گزارش تسنیم رئیس اتحادیه مشاوران املاک تاکید کرد: اگر تعداد خانه‌های کشور با تعداد متقاضیان متناسب بود دیگر برنامه هایی با مضمون رسیدگی به شرایط ملک و مسکن در رسانه ملی و اخبار تولید نمی شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.