کد مطلب: ۴۹۳۰۳۶

کاهش ۱۲۰۰ تومانی نرخ دلار در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

کاهش 1200 تومانی نرخ دلار در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

ارز صرافی ملی در چهارمین هفته ماه آبان ارزان شد و قیمت دلار ‌در این هفته حدود هزار و 200 تومان کاهش یافت و بهای این ارز به رقم 25 هزار و 620 تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در صرافی ملی در هفته پایانی ماه آبان، هزار و 230 تومان کاهش یافت و وارد کانال 25 هزار تومانی شد که با ثبت رقم 25 هزار و 620 تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز نسبت به روز پنج شنبه تغییر نکرد که در ادامه فعالیت بازار بهای ارز با رشد 100 تومانی روبرو شد و قیمت دلار به رقم 26 هزار و 950 تومان و قیمت یورو نیز به رقم 31 هزار و 870 تومان رسید.

روز یکشنبه علی‌رغم تعطیلی بازارهای جهانی در ابتدای روز نرخ ارز در صرافی ملی حدود 400 تومان کاهش یافت و سرانجام پس از نوسانات متعدد، قیمت دلار به رقم 26 هزار تومان و قیمت یورو نیز به رقم 30 هزار و 800 تومان رسید.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز نسبت به روز گذشته ثبات ماند که در ادامه فعالیت بازارها با کاهش مواجه شد و در پایان قیمت دلار به رقم 25 هزار و 900 تومان و قیمت یورو نیز به رقم 30 هزار و 600 تومان رسید.

روز سه‌شنبه نرخ ارز صرافی ملی در ابتدای روز افزایش یافت که در ادامه فعالیت بازارها با افت چند باره مواجه شد و بر این اساس قیمت دلار به رقم 25 هزار و 900 تومان و قیمت یورو به رقم 30 هزار و 800 تومان رسید.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز کاهش یافت و در ادامه فعالیت بازارها این روند ادامه پیدا کرد و قیمت دلار به رقم 25 هزار و 620 تومان و قیمت یورو نیز به رقم 30 هزار و 300 تومان رسید.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم 25 هزار و 620 تومان و قیمت یورو نیز در رقم 30 هزار و 300 تومان ثابت ماند.

روز جمعه نیز قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد که نسبت به روز پنج‌شنبه تغییری نداشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    خوب به مردم چه ربطی داره که دلار یا طلا ارزون یا گرون میشه لطفا وقت با ارزش مردم را نگیرید و فاز منفی نفرستید وقت مردم از قیمت طلا و دلار با ارزشتر است شاید دلال دلاری که اینجوری حرص میخوری

  • ناشناس

    كدام كاهش دلار خيلى بالاست يكدفعه از ١٥ رفت رو ٣٢ الان ٢٥ كاهش شديده؟؟؟؟؟؟؟
    قمارخونه دلار راه انداختيد و خورد و خوراك مردم را به دلار حساب مكنيد و با تومان حقوق ميدهيد
    فقط يك جمله :
    عجب صبرى خدا دارد