کد مطلب: ۵۰۳۲۴۱

کلاهبرداری همیارماینر، اتهام یا شایعه؟

نزدیک به دو سال است که شرکتی با شعار استخراج ابری بیت کوین و با ادعای داشتن فارم‌های استخراج در قلب شهر تهران، اقدام به اخذ وجوه قابل توجهی از شهروندان در مقابل اجاره ماینر نموده است؛ اما تا چه حد این ادعاها درست است و اعتبار این سایت و شرکت به چه میزان قابل سنجش است؟ در این مقاله به صورت کامل به این موضوع پرداخته شده است.

نزدیک به دو سال است که شرکتی با شعار استخراج ابری بیت کوین و با ادعای داشتن فارم‌های استخراج در قلب شهر تهران، اقدام به اخذ وجوه قابل توجهی از شهروندان در مقابل اجاره ماینر نموده است؛ اما تا چه حد این ادعاها درست است و اعتبار این سایت و شرکت به چه میزان قابل سنجش است؟

در این مقاله قصد داریم به صورت کامل به این موضوع بپردازیم و راه را برای کسانی که قصد دارند اقدام به خرید اینترنتی از این شرکت کنند هموار کنیم. علاوه بر آن تلاش می‌کنیم اطلاعات کامل و جدیدی را در خصوص تاریخچه و فعالیت‌های این شرکت به شما عزیزان ارائه دهیم.

فلسفه شرکت همیار ماینر چیست؟

موسسین و تیم بنیانگ‌ذاران همیار ماینر از پنج سال پیش و از سال هزار و سیصد و نود و چهار اولین اقدامات خود را در زمینه‌ی استخراج بیت کوین و به خصوص استخراج ابری بیت کوین آغاز کردند.

در اینجا سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که اساسا چرا تیم موسسین به سمت استخراج ابری بیت کوین حرکت کرد؟ در صورتی که شاید به نظر برسد استخراج شخصی سودآورتر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که کلود ماینینگ یا استخراج ابری یک سودآوری دو جانبه است هم برای ارائه دهنده و سرمایه‌گذار است.

چرا؟ به این علت که فردی که اقدام به ساخت یک استخر استخراج یا فارم با هدف اجاره دادن ظرفیت استخراج یا تراهش می‌کند، خود را نسبت به کاهش یا افزایش و نوسانات قیمت بیمه می‌کند و سود خود را بر اساس دریافت اجاره و هزینه‌های فارم و البته با ریسک پایین تنظیم می‌کند از طرفی هم سرمایه‌گذار یا اجاره‌کنندگان ظرفیت استخراج، با پذیرش ریسک نوسانات قیمت بیت کوین اقدام به اجاره تراهش می‌کنند و سود خود را با افزایش و بالا رفتن قیمت بیت کوین به دست می‌آورند.

پس متوجه شدیم که اساسا فلسفه شرکت همیار ماینر چیست و چرا هم به نفع اجاره کننده و هم به نفع اجاره دهنده است.

تاریخچه شرکت همیار ماینر

باز گردیم به ادامه بحث بررسی شرکت همیار ماینر، گفتیم اولین قدم‌های موسسین شرکت از سال نود و چهار شروع شد و بعد از آن تا سال نود و هشت همین روند ادامه داشت و بعد از آن با افتتاح سایت همیار ماینر این برند برای اولین بار رونمایی شد همزمان با رونمایی از برند همیار ماینر فارم‌های گرجستان و قزاقستان تجهیز و توسعه داده شد.

فارم‌های مجهزی که شرکت در این دو کشور استفاده کرد باعث افزایش تعداد مشتریان و سرمایه‌گذاران شد. اتفاقی که راه را برای توسعه هرچه بیشتر شرکت هموار کرد.

پس از آن با افزایش تعداد مشتریان و احساس نیاز به تجهیزات و کارمندان بیشتر این شرکت در ابتدای سال نود و نه اقدام به توسعه تجهیزات و نیروهای انسانی و حتی کسب مجوزهای لازم برای تاسیس فارم در ایران کرد اقدامی که با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و بهبود شرایط استخراج و البته کاهش هزینه‌های نگهداری انجام شد.

از جمله مواردی که در بالا ذکر شد می‌توان به تاسیس دفتر در خیابان فرشته در تهران و افزایش تعداد پرسنل شرکت اشاره کرد سلسله اقداماتی که در پی آن امروزه بیش از صد نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این شرکت فعالیت می‌کنند.

بالاخره پس از تلاش‌های فراوان این شرکت توانست در مهر ماه سال هزار و سیصد و نود و نه بزرگترین قدم خود را بردارد. یعنی کسب اولین و تنها مجوز استخراج ابری بیت کوین در تهران و همچنین کسب مجوز بزرگترین فارم استخراج بیت کوین در قلب شهر تهران!

پس از کسب این مجوز، شرکت اقدام به تجهیز و توسعه و انتقال ماینرها به فارم تهران کرد. فارم تهران تجهیز و تکمیل شد و پس از آن اولین اقدامات شرکت برای ایجاد دسترسی مشتریانش به فارم آغاز شد . این نوید را شرکت به مشتریانش داده است که امکان بازدید از فارم تا اسفند نود و نه ایجاد خواهد شد و سرمایه‌گذاران و مشتریان می‌توانند با بازدید از فارم نسبت به سرمایه‌گذاری خود مطمئن شوند.

شایان ذکر است که شرکت مقدمات ایجاد فارم استخراج اتریوم و پلن اجاره ماینر اتریوم را فراهم کرده است و تا نوروز هزار و چهارصد و در آغاز سده‌ی خورشیدی جدید این هدیه را به مشتریانش خواهد داد.

کلاهبرداری همیار ماینر شایعه یا واقعیت؟ آیا تا به حال همیار ماینر از کسی کلاهبرداری کرده است؟

خب اکنون که با تاریخچه‎ی این شرکت آشنا شدیم و دانستیم که روند حرکت شرکت، مجوزها و شرایط به چه صورت بوده است باید به اصل موضوع که شایعات پیرامون کلاهبرداری این شرکت است بپردازیم.

در ایران تنها شرکتی که امروزه به صورت قانونی، رسمی و تایید شده با نظارت ارگان‌ها و سازمان‌های مربوطه در زمینه استخراج ابری بیت‌کوین فعالیت می‌کند شرکت همیار مایا رایان صنعت یا همان شرکت همیار ماینر است.

شرکت‌های دیگر که تحت عناوین مختلف فعالیت می‌کنند هیچکدام از اعتبار و سندیت لازم برخوردار نیستند. پس طبیعی است که در مسیر تنها شرکت معتبر استخراج ابری سنگ‌اندازی کنند.

شرکت‌هایی که با کلاهبرداری و فریب مردم اقدام به بردن سرمایه‌های مردم به خارج از ایران کرده‌اند منطقی است که نخواهند تنها شرکت معتبر کلود ماینینگ به سادگی فعالیت کند.

از طرفی هم افرادی سودجو که با هدف اخاذی از شرکت‌هایی معتبر و نام‌آشنا میخواهند به نان و نوایی برسند با ایجاد کلیپ‌ها و فیلم‌های دروغین در یوتیوب و فضای مجازی در تلاشند با تحت فشار قرار دادن کارآفرینان موفق و خدمتگزاران مردم اقدام به باج‌گیری کنند.

صد البته آینده‌سازان اقتصاد و افرادی که در مسیر رشد میهن‌مان ایران و بهبود معیشت و زندگی هموطنانمان، تلاش میکنند راهکارهای سرمایه‌گذاری مدرن را فراهم آورند تسلیم شیادی و زورگویی این قبیل گروه‌ها و افراد ناشایست نمی‌شوند.

همیار ماینر همواره در تلاش بوده است تا با فراهم آوردن شرایط استخراج ابری برای ایرانیان راه را برای کسب درآمد دلاری و ارزی قابل پیمودن کند.

هم اکنون شرکت کلود ماینینگ hamyarminer با ارائه پلن‌های مختلف درآمدی و سرمایه‌گذاری این امکان را ایجاد کرده است که شما می‌توانید مبالغ بسیار اندک تا سرمایه‌های بسیار کلان و اساسی خود را با آسودگی خاطر به این شرکت بسپارید.

شما عزیزان می‌توانید کسب درآمد دلاری را آغاز کنید همچنین با مراجعه به آدرس https://hamyarminer.orgفروشگاه/ از پلن‌های اشتراک تراهش همیار ماینر اطلاع یابید.

ضمنا توصیه می‌کنیم که حتما با مراجعه با ماشین حساب ماینر به آدرس: https://hamyarminer.org/ماشین-حساب-بیت-کوین/ از میزان سرمایه‌گذاری و سود سالانه خود با خبر شوید.

همیار ماینر یک شرکت معتبر کلود ماینینگ است که با درآمد بالا شرایط لازم را برای یک سرمایه‌گذاری مدرن و امن برای شما فراهم کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مجتبی هاشمی

    ادمین محترم سایت تجارت نیوز همیار ماینر شروع کرده به کلاه برداری و پاسخگو هم‌نیست چرا بیخودی تبلیغش رو میکنید همه هم اینو میدونن و از عید تا حالا یک قرون یا یک ساتوشی هم سود نداده به کسی سایتش هم بالا نمیاد اصلا شماره تلفن ها هم پاسخگو نیستن!!!

  • ناشناس

    بابت نظرات دوستان خیلی ممنون خوب نرفتم سراغش

  • ناشناس

    من که نفهمیدم!این حرفها واقعیته؟!یادروغه!؟!یکی جواب درست بده لطفا؟!؟

  • es

    700 میلیون سرمایه گذاری کردم خودم داداشم خواهرم عموم همه رو جمع کردم شد این حالا چه خاکی تو سر بریزم کو همیار ماینر کجاست الان 4 ماهه هیشکی جواب نمیده اصلا کو سایت همیار ماینر چرا صنعت و معدن هیچ اقدامی نمیکنه چکار کنم خدایا تو ایران چطور میشه زندگی کرد چطور میشه اعتماد کرد دیگه خسته شدیم لااقل یکی یه کار کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      سلام کدوم شهر هستید یکی یه کانال بزاره دارید بشیم همگی شکایت کنیم

    • ناشناس

      همیار ماینر تموم شد پولهامونم بالا کشیدن، کسی هم پیگیر نیست .حداقل اونایی که تهرانن یه سر بزنن

  • محمد

    برای اطلاع از کلاهبرداری و دزدی شرکت همیار ماینر عبارت hamyarminer1 را در تلگرام جستجو کرده و به گروه سرمایه‌گذاران مالباخته همیار ماینر بپیوندید.

    • ناشناس

      ?

  • محمد

    همیار ماینر بزرگترین دزدی در ایران

    • ناشناس

      ?

  • ناشناس

    پولتو آتیش بزن نده دست ایرانی جماعت برای سرمایه گذاری. این همیار ماینر هم مثل هر جای دیگه که سرمایه گذاشتم ؛ پول ما رو خورد

  • ناشناس

    کلاهبرداری کرد جمع کردن اموووو

  • ناشناس

    این شرکت کلاهبرداراست و واقعا به ما ضربه سنگینی زد خدا ازشون نگدره

    • ناشناس

      حقنپتونه شماها دوای شما ایرانیا همینه ندیده نشناخته پولو چطوری میدید

  • علیرضا

    آقا چرا چرت میگید ۵ساله پول گذاشتم الان نمی‌دونم کدوم سایت هستش وکجا باید شکایت کنیم