کد مطلب: ۳۴۴۶۱۲

گفتگوی تجارت‌نیوز با رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق تهران :

نگرانی بابت کمبود کالاهای صنعتی در شب عید

نگرانی بابت کمبود کالاهای صنعتی در شب عید

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران می‌گوید: با این وضعیت برای شب عید با کمبود کالاهای صنعتی مواجه هستیم و قاعدتا از این پس مصرف‌کنندگان باید هزینه گزافی را برای تامین اقلام ضروری خود در شب عید پرداخت کنند.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران درباره وضعیت موجودی کالا در بازار به تجارت‌نیوز گفت: درباره بیکاری و تعدیل نیروی شهرک‌های صنعتی آمار جامعی در دسترس نیست اما آنچه که در شهرک‌های صنعتی دیده می‌شود این است که هر روز به تعداد بنگاه‌هایی که روند تعطیلی را در پیش می‌گیرند، افزوده می‌شود.

مهدی پورقاضی افزود: در این بازه زمانی بازار برای کالاهای غیرنفتی در حال آب رفتن و کوچک شدن است. در حقیقت برای کالاهای صنعتی خریداری وجود ندارد. بنگاه‌ها در رکود کامل به سر می‌برند. به عنوان مثال امروز صنایع خودرو، لوازم خانگی و … در وضعیت مناسبی قرار ندارند.

پورقاضی تجارت نیوز

رئیس کمیسیون صنعت اتاق تهران می‌گوید: هر روز به تعداد بنگاه‌هایی که روند تعطیلی را در پیش می‌گیرند، افزوده می‌شود.

او اظهار کرد: متاسفانه مسئولان دولت نسبت به رکود تورمی حاکم در جامعه بی‌توجه هستند. باید برای وضعیت بیمار اقتصاد فکری کرد. چنانچه مسئولان راهکار جدی را ارایه ندهند این اقتصاد بیمار از دست خواهد رفت.

پورقاضی در پاسخ به این پرسش که آیا برای شب عید با کمبود کالا رو به رو هستیم یا خیر؟ گفت: با این وضعیت برای شب عید با کمبود کالاهای صنعتی مواجه هستیم و قاعدتا از این پس مصرف‌کنندگان باید هزینه گزافی را برای تامین اقلام ضروری خود در شب عید پرداخت کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.