کد مطلب: ۳۶۹۶۴۶

نایب‌رئیس اتاق اصناف ایران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

کمبود کالای اساسی نداریم / در رمضان کالاها با نرخ دولتی به مردم توزیع می‌شود

کمبود کالای اساسی نداریم / در رمضان کالاها با نرخ دولتی به مردم توزیع می‌شود

نایب‌رئیس اتاق اصناف ایران می‌گوید: در ماه رمضان بازار کمبودی در حوزه اقلام اساسی ندارد. همچنین با برگزاری نمایشگاه ضیافت مردم می‌توانند اقلام مورد نظر خود را با نرخ دولتی تهیه کنند.

نایب‌رئیس اتاق اصناف ایران در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه بازار کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان چه وضعیتی خواهد داشت؟ به تجارت‌نیوز گفت: برای مدیریت بازار کالای اساسی در ماه رمضان در جلسات تنظیم بازار حضور داریم. امیدواریم در این ایام آن طور که بازار شب عید را مدیریت و کنترل کردیم، بتوانیم وضعیت بازار را رصد و نیاز مردم را فراهم کنیم تا دچار کمبود کالا نشویم.

مجتبی صفایی افزود: خوشبختانه برای مدیریت بازار در ایام ماه مبارک رمضان و برای دسترسی بهتر مردم به کالاهای اساسی نمایشگاهی تحت عنوان «ضیافت» در سراسر کشور برگزار خواهد شد تا افراد بتوانند کالاهای اساسی و مورد نیاز خود را با قیمت دولتی تهیه و خریداری کنند. با اقدامات انجام‌شده پیش‌بینی می‌شود که کمبودی را به خصوص در حوزه مواد غذایی در کشور نداشته باشیم.

این مقام مسئول به وضعیت بازار در شب عید 97 اشاره کرد و گفت: خوشبختانه درباره وضعیت کالای اساسی در شب عید باید اشاره کرد که کمبودی را شاهد نبودیم و روند آرامی را پشت سر گذاشتیم. در حقیقت در این ایام ذخیر‌ه‌سازی کالا بیش از آنچه که پیش‌بینی می‌شد، انجام گرفت و مردم با فراوانی کالا روبه‌رو بودند. البته در برخی مناطق با نوسان قیمت کالاها مواجه می‌شدیم که با گزارش‌های مردم مجموعه نظارتی اصناف و سازمان حمایت ورود کرده و از حقوق مردم دفاع می‌کردند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.