کد مطلب: ۵۲۹۰۵۳

نایب رئیس اتحادیه بارفروشان در گفتگو با تجارت‌نیوز:

تمرهندی بسته‌ای ۳۳۵ هزار تومان / کیوی سرخ به کیلویی ۵۳ هزار تومان رسید!

تمرهندی بسته‌ای ۳۳۵ هزار تومان / کیوی سرخ به کیلویی ۵۳ هزار تومان رسید!

لیمو ترش ارزان شد اما شبکه‌های اینترنتی یک بسته تمرهندی ۴۰۰ گرمی را با قیمت ۳۳۵ هزار تومان می‌فروشند. اخیرا فروش کیوی تو سرخ زیاد شده و این میوه هم با قیمت ۵۳ هزار تومان فروخته می‌شود. نایب رئیس اتحادیه بارفروشان می‌گوید: تمرهندی از طریق شبکه‌های غیر رسمی تامین می‌شود و وارداتش قانونی نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سال گذشته فروش موز قرمز کیلویی ۱۸۳ هزار تومان، خبرساز شد. کیوی تو سرخ به جمع میوه‌های عجیب پیوسته و کیلویی ۵۳ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت کیوی به دلیل پایان فصل در نرخ‌نامه اتحادیه فروشندگان میوه بالاست. در نرخ‌نامه اتحادیه فروشندگان میوه، قیمت هر کیلو کیوی ممتاز ۲۲ هزار تومان درج شده است.

چرا کیوی همچنان گران است؟ نایب رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: سال گذشته کیوی به آسیای میانه صادر می‌شد. صادرات این میوه باعث گرانی آن در بازار داخل شده است و صادرات این میوه همچنان ادامه دارد.

سرخ

کیوی تو سرخ کیلویی ۴۳ تا ۵۳ هزار تومان فروخته می‌شود!

کیوی توی سرخ در میدان هم نیست

این روزها فروش کیوی تو سرخ در فضای مجازی مطرح است. میوه‌ای که شاید همانند موز قرمز کمتر به دستمان رسیده باشد. چرا کیوی تو سرخ انقدر گران است؟ حسن صابری به تجارت‌نیوز پاسخ داد: تولید این میوه کم است. همین مسئله باعث گرانی بیش از حد این میوه شده است. هر چند که این میوه را کسی در میدان ندیده است.

تمرهندی ۴۰۰ گرمی بسته‌ای ۳۳۵ هزار تومان!

تمرهندی قاچاقی تامین می‌شود

تمرهندی مانند بسیاری از کالاهای دیگر قاچاقی وارد کشور می‌شود. به گفته صابری، تمرهندی قاچاقی از کشورهای دیگر وارد و به شبکه‌های اینترنتی و سوپرمارکت‌ها فروخته‌ می‌شود. عرضه کم این میوه باعث گرانی شده است.

قیمت لیموترش شکسته شد

در کنار اخبار گرانی باید اعلام کرد که لیمو ترش ارزان شد. سال گذشته قیمت هر کیلو لیموترش به ۶۰ هزار تومان رسید؛ این در حالی است که قیمت این صیفی شکسته شد و با قیمت ۱۷ هزار تومان به دست مردم می‌رسد.

به گفته نایب رئیس اتحادیه بارفروشان، سال گذشته شایعاتی مبنی بر اینکه لیموترش درمان‌گر ویروس کروناست باعث افزایش تقاضا و در نهایت به طور چشمگیری گران شد. امسال اما قیمت آن شکسته شده است و هر کیلو به ۱۷ هزار تومان رسیده است.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.