کد مطلب: ۳۹۴۵۱۰

گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس بازار خودرو:

گرانی احتمالی خودروهای خارجی با تداوم ممنوعیت واردات

گرانی احتمالی خودروهای خارجی با تداوم ممنوعیت واردات

یک کارشناس بازار خودرو می‌گوید: به نظر می‌رسد دولت برنامه‌ای برای واردات خودروهای خارجی ندارد.احتمالا واردات خودروهای خارجی در سال 99 نیز امکان‌پذیر نیست و به نظر می‌رسد قیمت خودروهای خارجی سال آینده گران شود.

یک کارشناس بازار خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا واقعا قیمت خودروهای خارجی ارزان شده است یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: قیمت خودروهای خارجی به دلیل محدودیت در واردات به یک باره روند صعودی به خود گرفت حالا با کاهش قیمت ارز قیمت خودروهای خارجی ارزان نشده بلکه حباب قیمت‌ها در حال کوچک شدن است. البته کوچک شدن حباب قیمت‌ها نیز به دلیل ممنوعیت واردات خودرو متوقف موقت و مقطعی است.

بابک صدرایی در بخش دیگر سخنانش درباره قیمت خودروهای چینی افزود: به دلیل یکسان‌سازی قیمت ارز نیمایی با بازار آزاد احتمالا قیمت خودروهای چینی نیز مجدد بین افزایش خواهد یافت.

او در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است محدودیت واردات خودروهای خارجی در سال 99 برداشته شود؟ اظهار کرد: به نظر می‌رسد دولت برنامه‌ای برای واردات خودروهای خارجی ندارد.احتمالا واردات خودروهای خارجی در سال 99 نیز امکان‌پذیر نیست و به نظر می‌رسد قیمت خودروهای خارجی سال آینده گران شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.