کد مطلب: ۶۵۸۰۵۷

قیمت مواد شوینده تغییر کرد؟

قیمت مواد شوینده تغییر کرد؟

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده و آرایشی کشور گفت: مجوز افزایش قیمت محصولات شوینده از سوی سازمان حمایت صادر شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بختیار علم‌بیگی در گفت‌وگو با فارس‌ با بیان اینکه تولید‌کنندگان مواد شوینده درخواست افزایش قیمت این محصولات به سازمان‌ حمایت ارائه کردند، اظهار کرد: مجوز افزایش قیمت محصولات شوینده از سوی سازمان حمایت صادر شده است.

وی اضافه کرد: براساس این مجوز تولید‌کنندگان قیمت‌های جدید را بر روی محصولات تولیدی درج می‌کنند و از این به بعد محصولات با قیمت‌های جدید روانه بازار می‌شود.

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده و آرایشی کشور، افزود: براساس مجوز سازمان حمایت تولیدکنندگان مواد شوینده مجاز شدند تا قیمت پودر شوینده دستی و ماشینی را به میزان ۲۵ درصد افزایش دهند و همچنین این تولید‌کنندگان مجاز شدند تا قیمت سایر شوینده‌ها آرایشی و بهداشتی مانند صابون و خمیردندان را ۴۰ درصد افزایش دهند.

وی بیان کرد: تولیدکنندگان مواد شوینده از خرداد سال گذشته تاکنون هیچ گونه افزایش قیمتی در محصولاتشان اعمال نکرده بودند در حالی که قیمت مواد اولیه این بخش از تولید افزایش یافته بود.

علم‌بیگی با بیان اینکه در اواخر سال گذشته رایزنی‌ها‌ با سازمان حمایت در جهت پایین آوردن قیمت‌ها صورت گرفت، افزود: یکی از واحدهای تولید کننده مواد اولیه ۱۰ درصد قیمت یکی از مواد اولیه را کاهش داد و این موضوع تا حدودی به تولید کنندگان کمک کرد تا از افزایش قیمت‌ها در آن مقطع جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه تولید کنندگان مواد شوینده در چهار ماه گذشته درخواست افزایش قیمت محصولات تولیدی خود را به سازمان حمایت اعلام کرده‌اند، گفت: اسناد و مدارک لازم در مورد افزایش هزینه ها به سازمان حمایت ارائه شده است، پس از بررسی‌های انجام شده در هیات مدیره انجمن برای به تعادل رساندن قیمت‌ها و جلوگیری از وارد شدن شوک به بازار، به عدد متوسطی برای افزایش قیمت محصولات شوینده رسید.

وی با اشاره به افزایش هزینه های تولید اظهار داشت: بسیاری از شرکت‌های تولید کننده مواد شوینده بورسی هستند و خوشبختانه در بازار بورس کاملا مشهود است که این شرکت ها به علت جلوگیری از افزایش قیمت ها به زیان افتاده اند.

به گزارش فارس‌ افزایش قیمت برخی از محصولات شوینده در بازار در حالی است که رئیس انجمن صنایع شوینده می‌گوید مجوز افزایش قیمت از امروز به تولید‌کنندگان داده شده است بنابراین اجناسی که قبلا روانه بازار شده‌اند باید به قیمت‌های قبلی عرضه شوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این که میفرماید که چهار قلم کالا گران میشه
    فقط برای همون روز بود
    گفت فقط امروز چهار قلم کالا گرون میشه
    شما خوب متوجه نشدی

  • ناشناس

    به به چه شود؟ تمامی اجناس یکی پس از دیگری داره گرون میشه. فقط هوا وزمین وبنزین 5 برابر نشده که اون هم در دست اقدامه به زودی زود شاهد افزایش این سه قلم کالا هستیم

  • ناشناس

    خاک بر سرتان با این کنترل بازار

  • ناشناس

    ما ملت بد بخت وقتی در گرانی چهار قلم کالا الفو گفتیم دیگه باید همه شو بگیم هنوز اول کار است اینها با ما کار دارند

  • ناشناس

    یه روزی همه چی درست میش و دوباره به تعادل میرسیم

  • ناشناس

    مردم شوینده میخرن انبار میکنن حداقل تا چند وقت داشته باشن
    بخدا قیافه ها دیدنیه
    انکار قحطی قراره بیاد
    کدومو انبار کنیم؟ شوینده مرغ گوشت حبوبات برنج نون روغن ؟
    همه چی یا چندبرابر شده یا مثل روغن هم گرون شده هم نایاب
    فقر و بدبختی و گرفتاری روز ب روز بیشتر و بیشتر

  • ناشناس

    مردم تقصیری ندارند هروقتکه درشورای قیمت گذاری فقط اشاره بشه به اینکه ممکن است فلان چیز قیمتش بالابره وبه بیرون درزکند مردم به تلاطم میافتند.وخریدبیش ازمصرف میکنند.مقصر کیست معلوم است دولت مردم پیش خودشان میگویند.سه ماه هم سه ماه است چون ندارندگرانتربخرند افزایش قیمتهامردم راازپادراورده است.

  • ناشناس

    چرا دروغ میگن از پارسال دوبار شوینده ها وغیره گران شدن چرا اینها مردم را احمق حساب میکنن

  • ناشناس

    قیمت ها ۶۰درصد افزایش یافته خوبه

  • محمد رضا

    با فروش جنس با قیمت قبلی پدر اصناف و درمیاره با انصاف باشید