کد مطلب: ۴۶۰۰۱۹

گزارش بورس امروز ۱۱ تیر ۹۹

بورس در روز عرضه اولیه سیتا چه وضعیتی داشت؟

بورس در روز عرضه اولیه سیتا چه وضعیتی داشت؟

در روزی که عرضه اولیه سیتا با اختلال در شبکه پرداخت سیستم بانکی و سیستم معاملاتی برخی از کارگزاری‌ها همراه شده است، شاخص بورس همچنان به رکورد شکنی‌های خود ادامه می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاملات امروز بازار سرمایه درحالی انجام شد که دومین عرضه اولیه تابستان با اختلالاتی در سیستم بانکی و سیستم معاملاتی برخی کارگزاری‌ها همراه شد. اما با وجود اختلالات مذکور، شاخص کل با ادامه رکوردشکنی خود امروز نیز با رشد ۶۶ هزار و ۴۴ واحدی به سکوی یک میلیون و ۶۱۲ هزار واحدی رسید. Screenshot 21

در جریان معاملات امروز، شاخص کل هم وزن رشد ۱۳ هزار و ۳۲۱ واحدی را تجربه کرد که با بازدهی مثبت ۲٫۹۴ درصدی به کانال ۴۶۶ هزار و ۳۵۹ واحدی وارد شد، این درحالی است که روز گذشته شاخص کل هم وزن رشد ۱۸ هزار و ۲۸۸ واحدی را ثبت کرده بود.

کچاد (۶۸۵۱ واحد)، فارس (۴۵۷۳ واحد)، فولاد (۴۴۵۹ واحد)، فملی (۳۹۷۱ واحد) و شستا (۲۴۶۳ واحد) نمادهای پرتاثیر بر شاخص امروز بودند. همچنین سه گروه بانک‌ها، فلزات اساسی و شیمیایی‌ها برترین گروه‌های صنعت را در آخرین روز از معاملات هفته تشکیل دادند.

Screenshot 22

در پایان معاملات امروز، چهارشنبه بیش از یک میلیون و ۳۹۱ هزار معامله در بورس انجام شد که در نتیجه آن ۹ میلیارد و ۱۸۰ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۱۳٫۷ هزار میلیارد تومان دادوستد شد و ارزش بازار توانست به محدوده جدید ۶۰۳۴ هزار میلیارد تومان برسد.

Screenshot 23

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رضا

    سلام کارگزاری مفید که درخواست ثبت سفارش نماد سیتا رو با خطای “این نماد در سیستم وجود ندارد” رد کرد و عرضه اولیه پرید

  • اعتراض

    سلام سفارش خرید عرضه اولیه رو به صورت آنلاین دادم ولی هنوز توی پرتفوی من نیامده مشکل از کجاست . کارگذاری من آگاه است

  • محمد

    عزیزمن شما سهامی دارید بنام دارایکم نه سه بانک ودو بیمه؛ دولت گفت بود سهام سه بانک ودو بیمه که مال منه برای تو و3.5ملیون نفر پولهاشون رو ریختن توصندوقی بنام دارایکم والان دولت با اون پول داره کار می کند وسود هنگفتی هم داره این ذهنیت مصموم رو از سرتون بیرون کنید که سهام سه بانک ودوبیمه را دارید اون سهام ها همچنان مال دولت هست وشما سهام صندوقی را دارید بنام دارا یکم نه چیز دیگری این سهم الماس درخشانی است که چشم هر بینندهای نوازش می دهد