کد مطلب: ۴۶۱۱۲۴

گزارش بورس امروز ۱۷ تیر ۹۹

رشد ۲۸ هزار واحدی شاخص بورس / کدام نمادها بیشترین تاثیر مثبت را داشتند؟

رشد ۲۸ هزار واحدی شاخص بورس / کدام نمادها بیشترین تاثیر مثبت را داشتند؟

همانطور که کارشناسان پیش بینی کرده بودند پس از رکوردشکنی روز گذشته، از سرعت رشد شاخص کل طی معاملات امروز کاسته شد و به این ترتیب بازدهی ۱٫۶۸ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بازار سرمایه پس از آنکه روز گذشته را با شتاب سریع به کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحدی وارد شد، اما در جریان معاملات امروز روند رشد متعادل‌تری را همانگونه که کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند در پیش گرفت.

شاخص کل امروز با رشد ۲۸ هزار و ۹۴۵ واحدی معادل ۱٫۶۸ درصد به ارتفاع خود افزود و تا پله‌ یک میلیون و ۷۴۷ هزار واحد بالا آمد. این در حالی است که شاخص کل هم وزن با ۱۵۲ واحد افت، اندکی در کانال ۴۸۳ هزار واحدی جابه جا شد.

Screenshot 53

فولاد ، تاپیکو و خودرو به ترتیب با ۵۰۶۳، ۲۰۳۹ و ۲۰۰۷ واحد رشد شاخص را ادامه‌دار کردند. همچنین سه گروه بانک‌ها ، فلزات اساسی و شیمیایی برای دومین روز متوالی توانستند جزو برترین‌ گروه‌های صنعت باشند.

Screenshot 54

در پایان معاملات امروز، سه‌شنبه بیش از یک میلیون و ۷۹۳ هزار معامله در بورس انجام شد که در نتیجه آن ۹ میلیارد و ۲۴ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۱۵٫۷ هزار میلیارد تومان دادوستد شد و ارزش بازار توانست از ۶۱۹۸ هزار میلیارد تومان به ۶۵۴۹ هزار میلیارد تومان برسد.
معاملات امروز بازار سرمایه درحالی پیگیری شد که « ولپارس » سومین عرضه اولیه تابستان قرار است فردا انجام شود و ثبت سفارشات آن از امروز آغاز شده بود.

Screenshot 52

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    توی این بازار هوای نورچشمی ها رو دارن
    معاملات دیروز شستا و امروز خمحرکه توسط ناظرین بازار لغو شد
    درحالی که غپاک و خگستر و خودرو و خساپا به راحتی 100 شون تایید میشه !!!

  • هادی

    با سلام
    به هوای خرید دارا دوم، سهم ها را نفروشی بعد نتونی هیچی بخری