کد مطلب: ۵۵۱۲۶۰

رضایی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری:

یارانه ۴۵۰ هزار تومانی را حتما عملیاتی می‌کنم

یارانه ۴۵۰ هزار تومانی را حتما عملیاتی می‌کنم

محسن رضایی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما برنامه خاص هر استان را با کمک نخبگان همان منطقه تدوین می‌کنیم؛ البته برخی مسایل عمومی است، همچون یارانه ۴۵۰ هزار تومانی و این کار را به طور حتم عملیاتی خواهیم کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گزیده‌هایی از سخنان وی را در دومین گفتگوی تلویزیونی خود از طریق شبکه‌های استانی با مردم استان‌های فارس، اردبیل، خراسان رضوی و گلستان در ادامه می‌خوانید

-این طور نیست که از قبل انتخابات مهندسی شده باشد و فرد خاصی از صندوق بیرون بیاید. این شما و مردم فهیم و بزرگ ایران هستید که سرنوشت انتخابات را رقم خواهید زد و اراده و انتخاب اصلی در دست شما ملت است.

-بنده در دولت اقدام و تحول، دوباره همه استان‌ها و اقوام را گردهم می‌آورم و برای آبادانی و پیشرفت و رفاه مردم این سرزمین برنامه دارم.

-اگر مردم هر استان در بانکی سپرده‌گذاری و سرمایه‌گذاری می‌کنند، این سپرده‌ها باید همان جا و در همان مناطق هزینه و صرف آبادنی و رفاه و آسایش همان مردم شود. اجازه نخواهیم داد سپرده‌ها و ثروت و دارایی‌های مردم در استان‌های مختلف در اختیار عده‌ای خاص درتهران قرار بگیرد بعد تبدیل به ارز شود و این ارز برای منافع آن افراد خاص از کشور بیرون رود.

-از مهم‌ترین کارهای دولت ما این خواهد بود که نهضت بزرگ خانه‌سازی ایجاد خواهیم کرد و مردم را با ۱۰ درصد آورده صاحب خانه می‌کنیم.

- به این رویکرد که تهران استان‌ها را استثمار و در بیرون و خارج از کشور نیز تهران را استثمارکند و نیروهای خلاق و نخبه‌های استانی و ثروت مردم از استان‌ها را می مکند به تهران می‌آورند، پایان خواهم داد و برای استان‌های کشور، قطب‌های جدید اقتصادی راه می‌اندازیم.

-نسخه واحد صادر کردن از تهران برای همه استان‌ها به معنای نادیده گرفتن استعدادها، ظرفیت‌ها و مزیت‌ها و قابلیت‌های مردم هر استانی است و ما برنامه خاص هر استان را با کمک نخبگان همان منطقه تهیه و تدوین می‌کنیم. البته برخی مسایل عمومی است، همچون یارانه ۴۵۰ هزار تومانی و این کار را به طور حتم عملیاتی خواهیم کرد.

برنامه‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری، طی روزهای آتی نیز ادامه می‌یابد.

تبلیغات انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری تا ۲۴ ساعت پیش از ۲۸ خرداد ادامه خواهد داشت و در این ۲۴ ساعت، تبلیغات ممنوع است.

انتخابات این دوره، ساعت ۷ صبح روز ۲۸ خرداد، همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود؛ نزدیک به ۶۰ میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در این انتخابات هستند.

منبع: ایرنا

آخرین اخبار حوزه بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    رای بی رای.من نمیدونم این ریاست جمهوری چی داره مگه؟؟؟؟؟
    که دارن براش سرو دست میشکونن؟؟؟؟؟
    آقای محسن رضایی شما برای مردم چه کردی کا الان ازشون رای میخوای؟؟؟؟؟