کد مطلب: ۴۶۰۸۳۳

۲۰ سیگنال مثبت برای سهامداران / چراغ‌های سبز دولت برای سرمایه‌گذاری در بورس (اینفوگرافیک)

۲۰ سیگنال مثبت برای سهامداران / چراغ‌های سبز دولت برای سرمایه‌گذاری در بورس (اینفوگرافیک)

اخبار اقتصادی روزهای گذشته ۲۰ سیگنال مهم برای فعالان بازار سهام دارد. اخباری که ارزش سهام فلزی‌ها، خودرویی‌ها، پتروشیمی‌ها، بانکی‌ها و … را تحت تاثیر قرار می‌دهد و احتمالا معاملات این گروه‌ها را در بازار سرمایه متاثر می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اخبار اقتصادی روزهای گذشته ۲۰ سیگنال مهم برای فعالان بازار سهام دارد. اخباری که ارزش سهام فلزی‌ها، خودرویی‌ها، پتروشیمی‌ها، بانکی‌ها و … را تحت تاثیر قرار می‌دهد و احتمالا معاملات این گروه‌ها را در بازار سرمایه متاثر می‌کند. البته از میان این اخبار مسائل مربوط به افزایش قیمت سیمان و تعرفه اینترنت همچنان ادامه‌دار است و شاید مجوز افزایش قیمت به آنها داده نشود.(اینفوگرافیک از سروناز قورچی)

سیگنال دولت به بورس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    هر کدوم از این اخبار تا دو سه ماه قبل یک فاجعه بود. ببین به کجا رسیدیم که باید خوشحال باشیم از این خبرها. خب اونی که پول نداره سهام بخره تکلیفش چیه؟

  • ناشناس

    *** اینجا محل دیدگاهها است لطفا تا آخر بخوانید نظر دهید * خبرگزاری عزیز هم لطفا منتشر کنند که امیدواریمبخش دیدگاهها از این سبک شوخی بازار درآید *برای چهل و چند نفری که با کامنت ذیل این خبر که یعنی سیگنال بدبختی از بورسی شدن صنایع و خدمات موافقند ، پیشنهاد عکسش را دارم. تمام کارخانجات کشت و صنعت و شیر پاستوریزه و دارویی و غیره در بورس را هم که سهامی عام هستند و لااقل بخشی توسط مردم مدیریت میشود بدهیم کامل بدست مثلا اداره دارایی یا اوقاف و غیره که دولتی اداره شود و هیچی دست بخش خصوصی نباشد چطور است؟. هرکی موافق است حتما لایک مثبت بدهد. یعنی خصوصی شدن صنایع هیچی! هرکی هم -نه مثبت – نه منفی بدهد یعنی موافق و مثبت است. گرچه ثبت نمیشود پس نظر دهید. اینهم یک نظرخواهی درست حسابی. بسم الله

  • ناشناس

    بورس آخرین سنگر اقتصاد ایران هست امیدوارم دلواپسان این سد راهبردی را تخریب نکنند

  • ناشناس

    ایران در شده از خبر برای سرکاری مردم گشنه

  • ناشناس

    ایران پر شده از خبر برای بدبختی وسرکاری مردم گرسنه

  • محسن

    کسانی که بد بورس رو میگن، دلالان بیسواد ارز و طلا و… هستند. کمی سواد اقتصادی داشته باشید می‌فهمید بورس یعنی چی

  • ناشناس

    20سیگنال برای اوج.گیری بورس

  • ناشناس

    این سیگنالها شاید به ظاهر خوب باشند و سهامداران خوشحال بشن ولی اینم در نظر داشته باشیم که هرچی سود کنیم باید گرونی رو هم تحمل کنیم ، آخرشم چیزی گیرمون نمیاد ، ازین دست به اون دسته که این خیلی بده و جای تاسف داره … کی فکرشو میکردیم از افزایش قیمت فلان چیز خوشحال بشیم ؟؟؟؟

  • رضا

    وضع جالبی شده، باید دعا کنیم چیزها گرون بشن که سهاممون رشد کنه!

  • پرویز

    یا خدا!!! حذف دلار دارو اونم تو شرایط کرونایی؟؟؟
    خانم سروناز قورچی که اومدی این مطلب رو نوشتی. میدونی چند برابر شدن قیمت دارو برای طبقه متوسط و بویژه پایین جامعه چه معنی داره؟ یعنی طرف کرونا که گرفت صرفاً نباید نگران بیماری باشه. باید نگران این هم باشه که اصلاً پول درمان کردن خودشو خواهد داشت یا نه.
    این سیگنال مثبت نیست خانم. این جنایت هست. مثل این میمونه که دولت به قشر کم بضاعت جامعه محترمانه بگه که بمیرن اگه پول برا دارو ندارن.
    من نمیفهمم شماها تو کدوم کشور یا حتی سیاره زندگی می کنین که مطالبی به این سادگی رو درک نمی کنین. البته تقصیری هم ندارین. دنیا رو از چشم آدمی می بینین که پول براش مسئله ای نیست.
    من به چشم خودم و توی محله خودم دو تا آدم رو سراغ دارم که چون پول بیمارستان و دارو نداشتن مردن.
    واقعاً الان اینقدر خشمگین و منقلب هستم که نمی دونم دیگه چی بگم.
    فقط می تونم بگم که خدا به هممون رحم کنه. چون به نظر نمیرسه بنده هاش چنین دلسوزی و ترحمی نسبت به همنوع داشته باشن.

    • بهرام

      فعلا جای نگرانی نیست. خودم هم بیمارم برای همه بیماران دعا کنیم. همه داروها گران نمیشود فقط آنها که ضروری نیستند فقط سود شرکتها بالا میرود بخاطر آزاد شدن نرخ ارز صادراتی نیمایی و سود تسعیر ارز که آنها را به تولید و صادرات بیشتر تشویق میکند و از این طریق جبران کسری سود خود را می کنند نه از طریق گران کردن همه داروها.گرانی مختصر شاید مثلا بخاطر فرانشیز پخش و فروش داروخانه ها طبق روال همه ساله باشد.