کد مطلب: ۴۶۸۲۶۵

آبسرد کن رومیزی چیست؟

آبسرد کن رومیزی چیست؟

آبسردکن رومیزی نوعی آبسردکن است که از ارتفاع کمتری نسبت به آبسردکن ایستاده برخوردار است و به راحتی می‌توان آن را در نقاط مختلف منازل، ادارات، فروشگاه‌ها و دفاتر خصوصی و دولتی قرار داد.

آبسردکن رومیزی نوعی آبسردکن است که از ارتفاع کمتری نسبت به آبسردکن ایستاده برخوردار است و به راحتی می‌توان آن را در نقاط مختلف منازل، ادارات، فروشگاه‌ها و دفاتر خصوصی و دولتی قرار داد.

یکی از مواردی که پزشکان تغذیه همواره توصیه می‌کنند، نوشیدن مداوم آب در طول روز است. در فصول گرم سال که تعریق بدن انسان افزایش می‌­یابد، این نیاز بیشتر حس می‌گردد، این در حالی است که انسان در تمامی روزهای سال، به طور متوسط باید 8 لیوان آب بنوشد تا انرژی لازم برای به‌کارگیری عضلات، ماهیچه‌ها، سیستم عصبی و سیستم گوارش را به دست آورد.

آبسردکن رومیزی این امکان را به افراد می‌­دهد تا هم در فصول گرم -که معمولا نوشیدن آب خنک و سالم می تواند نشاط بیشتری برای ادامه فعالیت‌های روزانه تولید کند- و هم در فصول سرد که مصرف انواع چای، دمنوش، قهوه‌های فوری و انواع نوشیدنی‌های گرم توصیه می‌شود، آب آشامیدنی سالم و گوارا را تامین نمایند.

برخی از مدل‌های آبسردکن رومیزی علاوه بر تامین آب سرد، گرم و دمای محیط، از فیلتر شنی نیز برخوردارند. وجود فیلترهای چندگانه باعث می‌­شود تا آب مخزن به خوبی تصفیه شده و املاح مضر برای بدن انسان از آن حذف شود. حتی فیلتراسیون بعضی از مدل‌های آبسردکن‌های رومیزی، املاح مورد نیاز برای بدن انسان را حفظ نموده و آب آشامیدنی غنی، گوارا و سالم را برای افراد تامین می‌نمایند.

آبسردکن رومیزی چگونه کار می‌کند؟

عملکرد آبسردکن‌­های رومیزی همانند آبسردکن ایستاده است؛ وجود سیکل تبریدی و ترموستات برای تولید آب سرد و گرم، استفاده از پدال‌های مجزا و مصرف برق بهینه، از ویژگی‌های مشترک عملکرد این دو نوع دستگاه می‌باشد.

با این حال باید توجه داشت که آبسردکن رومیزی اصولا دستگاهی است که کارکرد پیچیده‌ای ندارد. در برخی از مدل‌های این نوع آبسردکن، امکان اتصال به آب شهری وجود دارد که متعاقبا، قابلیت جابجایی آن را محدود می‌نماید.

اما اگر آبسردکن رومیزی با استفاده از مخزن آب، قادر به تامین آب سرد و گرم باشد، کافی‌ست آن را در هر مکان و موقعیت فیزیکی ساختمان به برق متصل کنید تا بتوانید در سریع‌­ترین زمان ممکن، لیوان یا فنجان خود را از آب سالم و در دمای مطبوع خود پر نمایید.

45yf6u

آبسردکن رومیزی کجا کاربرد دارد؟

یکی از تفاوت‌های کلیدی آبسردکن‌های رومیزی با نوع ایستاده در حجم و ابعاد آنهاست. به طور مثال وجود آبسردکن ایستاده که معمولا در اماکن اداری، تجاری و فروشگاه‌ها و رستوران‌های بزرگ به کار می‌رود، در منازل مسکونی توجیه ندارد.

اما از آبسردکن رومیزی علاوه بر ادارات، فضای دفاتر دولتی، محیط های درمانی و رستوران‌ها، می­‌توان در منازل نیز استفاده نمود، چرا که به راحتی می‌توان آبسردکن رومیزی را در جایی قرار داد و در طول شبانه­‌روز از آب آشامیدنی که تامین می‌­کند، استفاده نمود.

تنوع مدل و برند در آبسرکن‌های رومیزی، به اندازه آبسردکن‌های ایستاده نیست، با این حال به‌کارگیری آنها به دلیل سهولت استفاده و فضای کمتری که اشغال می‌­کنند، بیشتر توصیه می‌­گردد.

در وب‌سایت دماتجهیز، بخش خانگی و اداری و قسمت آبسردکن/یخ‌ساز، آبسردکن‌های رومیزی، از برندهای مختلفی مانند میدیا، ایستکول، سام و … با قیمت به­‌روز، تصاویر با کیفیت و اطلاعات فنی کامل ارائه گردیده تا کاربران محترم بتوانند بهترین گزینه را انتخاب نمایند.

آبسردکن رومیزی سام دارای 12 ماه گارانتی و آبسردکن‌های میدیا و ایستکول، هر یک با 18 ماه گارانتی، با ظرفیت و کارایی متفاوت، می‌­توانند خریدی هوشمندانه و کاربردی برای تامین آب گوارا در تمامی طول سال باشند.

ضمن اینکه هر سه مدل مذکور از 10 سال خدمات پس از فروش بهره می‌برند.

با خریداری و استفاده از این محصولات و اجتناب از نوشیدن آب از شیر آب شهری، می‌­توانید سلامت دستگاه گوارش و حتی دستگاه تنفسی خود را در دوران شیوع بیماری کرونا (که نوشیدن مایعات بسیار توصیه می‌گردد) بیشتر تضمین نمایید.

خبر خوب اینکه خوشبختانه در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز برندهای معتبر انواع آبسردکن رومیزی میدیا، ایستکول و… با بهترین قیمت‌ها + گارانتی اصلی با تضمین بهترین کیفیت موجود می‌باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.