خبر مهم:

کد مطلب: ۷۸۶۷۰۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اختلال دوباره در خط یک متروی تهران/ علت توقف قطار چه بود؟

اختلال دوباره در خط یک متروی تهران/ علت توقف قطار چه بود؟

خط کهریزک به تجریش متروی تهران بر اثر خرابی قطار متوقف شد. روز گذشته نیز خرابی قطار در همین خط موجب سردرگمی مسافران شد. ماجرا چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، خط یک مترو تهران باز هم مسافران را معطل کرد. ماجرای آتش‌سوزی متروی تهران چیست؟

ساعت ۷:۳۷ صبح امروز نقص فنی در یکی از قطارهای نسل قدیم خط یک مترو تهران در محدوده ایستگاه شهید همت به سمت ایستگاه تجریش، مسافران را سردرگم کرد.

آتش سوزی متروی تهران امروز

تصاویری از آتش‌سوزی متروی تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. این حادثه باعث ایجاد اختلال در اعزام قطارها در خط یک متروی تهران شد.

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه درباره آتش‌سوزی در متروی تهران توضیحاتی داد.

هادی زند ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران گفت: «ساعت ۷:۳۷ صبح امروز (سه شنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۱) نقص فنی در یکی از قطارهای نسل قدیم خط یک مترو تهران در محدوده ایستگاه شهید همت به سمت ایستگاه تجریش باعث ایجاد اختلال در اعزام قطارها در این خط شد.» (همشهری)

به گفته او پس از اختلال ایجاد شده، تکنسین‌های فنی جهت رفع اختلال فنی پیش‌آمده اقدام کردند.

آنطور که سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت بعد از کوبل قطار در ساعت ۷:۵۹ صبح انسداد مسیر برطرف و سرویس دهی در این خط به حالت عادی بازگشت.

روز گذشته نیز حوالی همین ساعت و در اوج پیک تردد مسافران، اختلال در خط یک متروی تهران، موجب سردرگمی مسافران شد.

نقص فنی متروی تهران دوشنبه 22 اسفند

روز گذشته نیز سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه علت را نقص فنی اعلام کرد.

هادی زند روز گذشته درباره اختلال در خط یک متروی تهران گفت: «ساعت ۷:۲۹ صبح امروز (دوشنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۱) نقص فنی در یکی از قطارهای نسل قدیم خط یک متروی تهران در محدوده ایستگاه شهید همت به سمت ایستگاه تجریش باعث ایجاد اختلال در اعزام قطارها در این خط شد.» ( فارس )

بسرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ادامه داد: «بلافاصله تکنسین‌های فنی جهت رفع اختلال فنی پیش‌آمده اقدام کردند و بعد از کوبل قطار در ساعت ۸:۱۹ صبح انسداد مسیر برطرف و سرویس‌دهی در این خط به حالت عادی بازگشت.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.