کد مطلب: ۵۳۹۳۷۵

آخرین اخبار از ثبت‌نام‌ها/ چه کسانی آمدند؟ چه کسانی می‌آیند؟

آخرین اخبار از ثبت‌نام‌ها/ چه کسانی آمدند؟ چه کسانی می‌آیند؟

حسین دهقان با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. محسن هاشمی اما گفت: من همچنان بر تصمیم قبلی خود مبنی بر عدم ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری هستم اما اگر شرایطی پیش بیاید و از من خواسته شود در انتخابات شرکت کنم دریغ نخواهم کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نام‌نویسی از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ساعت ۸ صبح امروز در محل وزارت کشور آغاز شد و تا ساعت ۱۸ شنبه ۲۵ اردیبهشت به مدت پنج روز ادامه دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و دومین میان دوره‌ای مجلس پنجم خبرگان رهبری، ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

از بین چهره‌های شاخص تا کنون حسین دهقان، سعید محمد و محمدحسن نامی (وزیر اسبق ارتباطات) در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

سید وحید کریمی، سفیر پیشین ایران در نامبیا نیز با حضور در وزارت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

برخی منابع از قطعی شدن تصمیم سیدابراهیم رئیسی برای کاندیداتوری و جدی شدن حضور علی لاریجانی در انتخابات خبر می‌دهند.

همچنین شنیده‌ها حاکی از این است که محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفته، سیدابراهیم رئیسی، آخر هفته جاری برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌‌جمهوری اقدام می‌کند، در نتیجه خود او دیگر بنای ثبت‌نام در انتخابات را ندارد.

هاشمی: اگر خواسته شود شرکت می‌کنم

در این میان محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: من همچنان بر تصمیم قبلی خود مبنی بر عدم ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری هستم اما اگر شرایطی پیش بیاید و از من خواسته شود در انتخابات شرکت کنم، دریغ نخواهم کرد.

وی گفت: منتظریم تا نهاد اجماع‌ساز بر اساس برنامه‌هایی که ارائه‌شده تصمیم نهایی را بگیرد و به کاندیداها اعلام کند. البته هنوز فرصت است و در این میان امیدواریم باهم اندیشی با همفکران زیر نظر جبهه اصلاحات تصمیم نهایی گرفته شود.

منبع: تسنیم، ایرنا، ایلنا و ایسنا

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.