کد مطلب: ۴۲۸۹۱۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آخرین اخبار از عرضه اولیه‌های جدید بورس / نوبت به «اکتیو» و «پیزد» رسید

آخرین اخبار از عرضه اولیه‌های جدید بورس / نوبت به «اکتیو» و «پیزد» رسید

پس از عرضه اولیه‌های «فروی» و «کلر» که تاکنون در بهمن ماه امسال انجام شده و عرضه اولیه «ومهان» که قرار است 21 بهمن ماه امسال انجام شود، اخباری از دو عرضه اولیه جدید در بهمن ماه منتشر شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با وجود وقفه عرضه اولیه در بورس طی آبان تا اوایل بهمن ماه امسال، اما در ماه دوم فصل زمستان امسال اخبار متعددی از عرضه اولیه‌های جدید منتشر می‌شود.

پس از عرضه اولیه‌ فروی و عرضه اولیه کلر که تاکنون در بهمن ماه امسال انجام شده و عرضه اولیه ومهان که قرار است 21 بهمن ماه امسال انجام شود، اخباری از دو عرضه اولیه جدید در بهمن ماه منتشر شده است.

آن طور که اعلام شده، امروز شاهد بارگزاری اطلاعات شرکت پدیده شیمی قرن در نماد اکتیو بر روی سامانه کدال بودیم و به نظر می‌رسد عرضه اولیه بعدی پس از فروی و کلر که در بازار فرابورس انجام شد، شرکتی از زیرمجموعه‌های گلرنگ هم در بورس عرضه خواهد شد. همزمان با این خبر منتشر شده توسط بورس فوری، کانال عرضه اولیه نیز به نقل از افسانه اروجی،معاون بازار شرکت فرابورس نوشت: «پیزد» احتمالا آخرین عرضه اولیه بهمن ماه امسال باشد.

طبق این اعلام، افسانه اروجی،معاون بازار شرکت فرابورس،طبق خبری که در اواخر دی ماه مبنی بر چهار عرضه اولیه سهم فروی،کلر،ومهان و پیزد،هر هفته یک عرضه اولیه در بهمن ماه اعلام کرده بود، تاکنون توانست جامه عمل پوشانده، و سهم‌ها طبق برنامه اعلام شده قبلی، در حال عرضه اولیه هستند.

دو سهم فروی و کلر در هفته اول و دوم بهمن ماه عرضه اولیه شد و ومهان نیز در روز دوشنبه این هفته عرضه اولیه خواهد شد و احتمالا طبق برنامه اعلامی در هفته آخر بهمن ماه سهم پیزد آماده عرضه اولیه خواهدشد.

با این حال یکی از ابهامات درباره عرضه اولیه پیش رو این است که چرا سهم ومهان به جای 10 درصد،پنج درصد قرار است عرضه اولیه شود؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ارسلان دولتخواه

    تعداد درصد عرضه اولیه زیادتر بشه بهتر است .شرکت کننده ها جهت عرضه اولیه روزانه افزایش دارد

  • مهناز

    عرضه اولیه سودی به ما دارد این همه عرضه اولیه بخریم اولا در صف خرید میشه نمیشه خرید
    میمونه واسه ما چند تا سبد عرضه اولیه با رقم کم و به خاطر رقم کم بودنش نیز سود خیلی جزعی؟؟؟؟!!!!

    • ناشناس

      سلام شما میتونین دیگر اعضای خانواده رو هم تشویق به دریافت کد بورسی و خرید عرضه اولیه کنین که در این صورت رقم قابل توجهی میشه.هر چند اگر این میزان سود براتون کم هست بهتر هستش شروع به سرمایه گذاری روی خودتون کنین و بورس رو فرا بگیرین موفق باشین.

    • ناشناس

      بورس دیگه لووس شده.تعداد شرکت کننده زیاد شه بازار هیجانی میشههم توعرضه اولیه ضرر میشه برامون چون تعداد کمتری سهام گیرمون میاد هم تو خرید و فروش ها بازار هیجانی و نوسانی عمل میکنه و از حالت خودش خارج میشه

    • Mehrdad

      ربطی ندارد هر چه نفرات بالاتر باشه بهتره این مشکل از کم سوادی افراد حاضر در بورسه نه تعداد. و عرضه اولیه ها هم در رقم بالا اگر بخواین سود بگیرین قلق خاص خودشو داره که اگه مطالهه میکردین و یاد می‌گرفتیم نمیگفتین سود کمی داره

    • رضا

      نخیر عزیزم بورس لووس نشده اگه حرفه ای بودی اینو نمیگفتی هر چقدر تعداد سهامداران یک کشور و وجه نقدینگی وارد بازار بورس شه اونقدر به نفع همه هست شما بخاطر عرضه اولیه صد تومن دویست تومنی اینجوری بورس رو لووس نخون، یاد بگیر علمت رو ببر بالا با دانش بالا روز به روز اندوخته ات رو بیشتر کن