کد مطلب: ۵۱۷۱۴۶

مدیرکل اقتصادی و دارایی ایلام:

امروز آخرین فرصت ثبت‌نام برای انتخابات سهام عدالت است

امروز آخرین فرصت ثبت‌نام برای انتخابات سهام عدالت است

مدیرکل اقتصادی و دارایی گفت: امروز پنجشنبه آخرین فرصت کاندیداهای انتخابات شرکت های مجامع و شرکت های استانی سهام عدالت است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قدرت فیض الهی روز پنجشنبه گفت: تاکنون ۳۴ نامزد برای شرکت در این انتخابات ثبت نام کرده اند و ثبت نام داوطلبان دیگر تمدید نمی‌شود.

وی افزود: باتوجه به اینکه ۲۱ اسفندماه انتخابات هیات‌ مدیره شرکت‌های مجامع و شرکت‌های سهام عدالت برگزار می‌شود، اعلام احراز صلاحیت نهایی فردی و اقتصادی داوطلبان تا یک هفته قبل از شروع همه‌پرسی از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار کشور اعلام می‌شود.

فیض الهی گفت: داوطلبان از میان هیات‌های علمی دانشگاهی، بازنشستگان، فعالان اقتصادی و بازرگانی بوده و نیروهای دولتی شاغل اجازه ثبت‌نام در این انتخابات را ندارند و حداقل مدرک تحصیلی هم لیسانس در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: از طریق تلفن‌های همراه یک پیامک به دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، با محتوای شرکت آنها در این انتخابات ارسال شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام گفت: کسانی که کد بورسی سجام را دریافت کرده‌اند، اجازه شرکت در همه پرسی و انتخاب کاندیدای اصلح را دارند و استان‌هایی اجازه برگزاری انتخابات را دارند که حدنصاب دریافت کد بورسی دارندگان سهام عدالت به ۵۰ درصد برسد که این رقم در استان ایلام به بیش از ۶۰ درصد رسیده است.

فیض الهی توصیح داد: ۶۲ درصد سهام دارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، کد بورسی سجام را دریافت و اجازه شرکت در این انتخابات را دارند.

وی با بیان اینکه انتخابات شرکت‌های مجامع و شرکت‌های سهام عدالت ۲۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: دارندگان کد بورسی سجام از طریق همان درگاه اینترنتی که کد را دریافت کرده‌اند در انتخابات شرکت کنند.

از استان ایلام ،تعداد ۲۳۲ هزار و ۱۹۰ نفر کد بورسی سجام را دریافت کرده‌اند و اجازه مشارکت در انتخابات را دارند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سهام عدالت هم مال شما
    دست از سر این بدبختها بر دارین
    خودشان گفتند میخواهند باقیمانده ناچیزِ بهترین سرمایه گذاری عمرشان را به دولت هدیه کنند

  • ناشناس

    آزادسازی سی درصد سوم چی شدج؟

  • ناشناس

    “انتخابات سهام عدالت” این دیگه چه بازییه ؟!

  • زهرا خدری 1349

    امیدوارم اینهمه اعتراض ما جواب بده و فروش سهام عدالت شروع بشه لطفا به صورت کم فروش سهام عدالت رو شروع کنید ..
    چرا کسی برای واریز سود سهام عدات اعتراضی نمیکنه چرا پیگیری نمیشه مگه آقای فهیمی نگفتن بهمن مه واریز میشه چی شد پس ؟!؟ باید برای روش مستقم غیر مستقیم به یک اندازه سود واریز بشه چون این سود سهام عدالت برای سال 98 که امسال پرداخت میشه سال قبل 3 اسفند سود سهام عدالت واریز شد فردا 8 اسفند و هنوز سود سهام عدالت واریز نشده آقای مسئول ده روز دیگه عیده ما نیاز داریم ..

  • ناشناس

    دقت کردین سوداروهم خوردن یه ابم روش صداشم درنیاوردن؟

  • ناشناس

    ؟؟؟؟؟؟
    یعنی چی؟

  • ابول

    من به نمایندگان مجلس سلام وحسته نباشی عرض می کنم و می پرسم بالاخره تکلیف جاماندگان سهام عدالت چی شد قرار بود اسفند ماه تعیین تکلیف بشند

  • ناشناس

    سلام خدمت عزیزان تجارت نیوز..خواهش میکنم از مسولین بجای ما بپرسید که اگر این سهامی که به مردم دادن واقعا متعلق به خودمون میباشد چرا غیرفروشش کردن..بقران مردم بشدت تحت فشار اقتصادی هستن .دلمون خوش بود که مثلا سهامدار شدیم ..واقعا اینها مردم را چی فرض کردن.ما سهامدار استان همدان هستیم مدتهاست که سامانه فروشش بسته شده هر سری به دلایل الکی فروشش را به تعویق میاندازند..مسولین به اصطلااح دلسوز جلو فروش سهام را باز کنید مردم گرفتارند احتیاج به پول دارنند لطفا

  • سعدی

    ببخشید میگم اینجورک اینا میگن فقط اسم روش غیرمستقیم رو میارن پ تکلیف اونایی ک روش مستقیم رو انتخاب کردن وهنوز ک هنوزه در صف معامله اس تکلیف اینا چی میشه؟الان منی ک روش مستقیم انتخاب کردم چ گلی الان بسر بریزم؟واقعن یکی نیست جواب مارو بده؟

  • ابراهیم

    استقبال از سال سودسهام عدالت واریز میشود