کد مطلب: ۶۲۶۱۷۵

آزادسازی حریم ساحلی پلاژ مخابرات بابلسر

آزادسازی حریم ساحلی پلاژ مخابرات بابلسر

۲ هزار و ۵۰۰ متر از حریم ساحل بابلسر که در اختیار اداره مخابرات این شهرستان قرار داشت امروز چهارشنبه داوطلبانه آزاد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رییس اداره مخابرات بابلسر در حاشیه آزاد سازی حریم ساحلی گفت :پس از دستور رییس جمهوری به دستگاه های اجرایی برای عقب نشینی از سواحل دریای خزر، ادراه مخابرات نیز در راستای اجرایی شدن این دستور تصمیم به عقب نشینی گرفته است.

ابراهیم علی نیا با بیان اینکه پلاژ اداره مخابرات در حریم ۶۰ متری ساحل خزر واقع شده است ، افزود : طی عملیات امروز تمامی فنس های موجود در حریم ۶۰ متری که در پارکینگ ۹ واقع شده است برداشته شده است.

وی گفت که عملیات تخریب بناهای موجود در حریم ۶۰ متری نیز در حال انجام است تا حریم ۶۰ متری پلاژ مخابرات به صورت کامل آزاد شود.

حریم ساحلی پلاژ مخابرات بابلسر آزاد شد

ساحل دریای خزر در شهرستان بابلسر به طول ۲۰ کیلومتر از ابتدای ساحل چپکرود تا انتهای شهرک خصوصی دریاکنار امتداد دارد.

رییس جمهور دهم بهمن ماه امسال دستور فوری برای عقب نشینی دستگاه های دولتی از حریم ۶۰ متری دریا صادر و ضرب الاجل ۲۰ روزه برای تحقق این دستور تعیین کرده بود.ساعاتی پس از صدور دستور آیت الله سیدابراهیم رییسی ، حریم ۶۰ متری دریا در ساحل شهرستان بابلسر که متعلق به سازمان بهزیستی بود با حضور میدانی استاندار مازندران آزاد شد.

طی روزهای گذشته اقدامات مشابهی در تمامی ۱۵ شهرستان ساحلی مازندران انجام شد که آخرین مورد آن عقب نشینی مجتمع فرهنگی ساحلی چاکسر محمودآباد متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.