کد مطلب: ۵۲۴۳۶۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جزئیات تازه از مرگ عجیب آزاده نامداری / آیا نامداری خودکشی کرد؟

جزئیات تازه از مرگ عجیب آزاده نامداری / آیا نامداری خودکشی کرد؟

بعدد از اعلام مرگ مشکوک آزاده نامداری، مجری سابق صدا و سیما، گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره او منتشر شده است. اگرچه هنوز هیچکدام از این گمانه‌ها تایید نشده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یکی از مهم‌ترین ادعاهایی که درباره آزاده نامداری عنوان شد، احتمال خودکشی این مجری سابق تلویزیون بود. ادعایی که خبرگزاری مهر عنوان کرد. رکنا نیز در خبری اعلام کرد که آزاده نامداری باردار بوده و همین مساله، احتمال خودکشی او را کمرنگ کرد. برخی دیگر از گمانه‌ها هم این مرگ را مشکوک اعلام کردند.

اما همشهری در گزارشی هر سه گمانه را رد کرد. بر اساس گزارش همشهری ادعای باردار بودن متوفی صحت ندارد. همچنین گفته شده که جسد آزاده نامداری در حالی پیدا شده که لباس خانه به تن داشته و اطراف جسد هیچ نشانه‌ای از بقایای قرص یا اثری از خودکشی دیده نشده است. همچنین احتمال قتل نامداری هم تا کنون رد شده است.

قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران اعلام کرده که هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا قتل آزاده نامداری وجود ندارد. هیچگونه آثار ضرب و جرحی روی پیکر خانم نامداری یافت نشده و علت فوت وی، منوط به آزمایش‌های سم‌شناسی و آسیب‌شناسی است که توسط پزشکی قانونی صورت می‌گیرد.

بر اساس آخرین اخبار قرار است روز یکشنبه جسد آزاده نامداری کالبدشکافی شود تا جزئیات بیشتری از مرگ او مشخص شود. بر اساس آخرین اخباری که تاکنون منتشر شده ۴۸ ساعت از زمان مرگ آزاده نامداری گذشته است.

همسر آزاده نامداری کیست؟

با اعلام خبر فوت آزاده نامداری، یکی از مهم‌ترین سوالاتی که مطرح شد این است که همسر و فرزند او کجا بوده‌اند؟ به گزارش ایسنا و بنابر اظهارات والدین «آزاده نامداری» همسر و فرزند وی در شمال به سر می‌برند و نامبرده تنها در آپارتمانش حضور داشته که به دلیل عدم تماس با والدینش آنها نگران شده و با مراجعه به محل زندگی او متوجه می شوند که وی فوت کرده است.

همچنین همشهری خبر داده که همسر نامداری بعد از شنیدن خبر فوت او، از شمال به تهران برگشته و بازپرس احتمالا درباره شایعات مطرح شده پیرامون اختلافات آنها پرس و جو می‌کند.

اما همسر نامداری کیست؟ همسر آزاده نامداری فردی است به نام سجاد عبادی. سجاد عبادی متولد ۱۳۶۰ و فارغ التحصیل رشته سیاستگذاری عمومی است.

او فرزند رحیم عبادی و فریده ماشینی است. گفتنی است که فریده ماشینی فعال حقوق زنان و عضو دفتر سیاسی و شورای مرکزی جبهه مشارکت بود که در سال ۹۱ به علت ابتلا به بیماری سرطان درگذشت.

همچنین رحیم عبادی در دولت هشتم ریاست سازمان ملی جوانان را برعهده داشت و مشاور رئیس جمهور بود و در دولت هفتم معاونت وزیر آموزش و پرورش را بر عهده داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    زندگی ارامی اینجا نداشت. امیدوارم الان به ارامش رسیده باشه. بانوی صبور و دوست داشتنی و مهربان و البته دیگه مثل سابق پر شور نبود. روحش شاد.

  • حسین

    دلم برای دخترش میسوزه گناه نداره الان چقد گریه میکنه

  • امیرکیا

    اخه میگن جراهات قتل نبوده مگه حتما باید با چاقو تا تفنگ بکشنش خوب اگه قتل بوده باشه ممکنه طرف سم رو تو آب ریخته باشه

  • ابوالفضل/ و

    احتمالا باردار نبوده اگر می بود که شوهرشون ولش نمیکرد بره دنبال سفر و خوشگذرانی مگر اینکه شوهرش شخصیت غیرمتعارف داشته باشه/احتمال خودکشی بخاطر مسائل حجاب و صداوسیما منتفی است زیرا مربوط به گذشته بوده و مدتها از اون هیجانات و حاشیه ها گذشته و چندروز قبل تبریک سال نو میگه در اینستاگرام/احتمال قتل بخاطر مسائل سیاسی و فیره منتفی یا بسیار کمرنگ هست/ فرضیه ای که بنظرم میاد اینه که بخاطر مسائل و اختلافات خانوادگی با همسرش قهر میکنه و شمال نمیره و در نبودش دچار جنون لحظه ای میشه و حتی محتمل هست با همسرش ارتباط اینترنتی داشته و در این بین دچار بگو مگوی نوشتاری و مجازی میشه و در یک لحظه بدون قصد قبلی و بصورت آنی دچار جنون میشه و اقدام به خودکشی میکنه. حالا باید ببینیم گذشت زمان چه نتیجه ای خواهد داشت در حل این معما/ابوالفضل از گرگان

  • ناشناس

    بیشتر شبیه قتل است

  • ناشناس

    خدایش بیامرزد ولی من احساس میکنم خود کشی نبوده ایشون بسیار انسان متینی بود

  • ناشناس

    داروی اعصاب گند عوارض زیادی دارند و باعث می شوند ناخواسته هی قرص بخورند

  • زهرا یزدی زاده

    سلام متاسف شدم خانوم نامداری فوت شدن منم به خانواده آقای عبادی و آزاده جان تسلیت میگم من آزاده جان را خیلی دوست داشتم و هنوزم دوستشان دارم و طرفدار آزده جان هستم .یه در خواستی داشتم می خواستم اگر ممکنه و صلاح می دانید بیشتر از آزاده بگین و این که اگر ویدئو و متن های از آزاده دارید در گوگل بگذارید .و آخر بازهم تسلیت عرض می کنم و امیدوار به توانید مثل آزده جان آزاد زندگی کنید .

  • نازنین

    خدارحمت کند ازاده جان را این بانوی مهربان بسیار دلسوز بود روحش شاد یادش گ

  • نازنین

    روحش شاد یادش گرامی