کد مطلب: ۵۱۶۴۵۲

آغاز فروش اینترنتی بلیت نوروزی قطار از امروز

آغاز فروش اینترنتی بلیت نوروزی قطار از امروز

فروش اینترنتی بلیت قطار برای ایام نوروز (۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰) از امروز سه شنبه پنجم اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فروش اینترنتی بلیت قطار برای ایام نوروز (۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰) از امروز سه شنبه پنجم اسفند آغاز می‌شود.

این بلیت‌ها در همه مسیر‌ها به غیر از مسیر‌های منتهی به مشهد و بالعکس آغاز خواهد شد و فروش اینترنتی بلیت قطار برای ایام نوروز در این تاریخ برای همه مسیر‌های منتهی به مشهد به غیر از تهران - مشهد و بالعکس از ساعت ۱۲ ظهر آغاز می‌شود.

همچنین بلیت قطار‌های مسیر تهران - مشهد و بالعکس و همچنین مسیر‌های تهران - طبس، تهران - خواف، تهران - سمنان و بالعکس از ساعت ۱۷ روز سه شنبه آغاز خواهد شد.

فروش بلیت نوروزی قطار از طریق مراکز فروش و آژانس‌ها هم از روز چهارشنبه ۶ اسفند برای همه مسیر‌ها انجام می‌شود.

تاریخ فروش نوروزی بلیت قطار برای حرکت از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

پیش از این مدیرعامل راه آهن با اشاره به الزامی بودن مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در فروش بلیت قطار‌ها و سفر‌های نوروزی گفته بود: طبق این مصوبات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، برای هر کوپه ۴ نفره حداکثر ۲ بلیت و برای کوپه‌های ۶ نفره حداکثر ۳ بلیت بر اساس کد ملی افراد فروخته خواهد شد و بر اساس مصوبه کمیته حمل و نقل این ستاد، از فروش بلیت به افرادی که بر اساس سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کرونا مبتلا شده و گواهی سلامت نداشته باشند جلوگیری خواهد شد و حتی در صورت در دست داشتن بلیت، از سفر افراد مبتلا به کرونا جلوگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا وسیما

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.